رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان از برگزاری نخستین نمایشگاه ملی تخصصی بهداشت، ایمنی، محیطزیست و انرژی در اهواز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصر نمایشگاه، حسن زاده گفت: این سازمان با همکاری نمایشگاه بینالمللی استان خوزستان در نظر دارد با همیاری نهادها و صنایع بزرگ استان نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیطزیست و انرژی HSEE و دومین نمایشگاه مدیریت بحران، محیطزیست و صنعت پاک را در تاریخ ۱۵ الی ۱۸ مهرماه ۹۶ در استان خوزستان - اهواز و در محل نمایشگاههای بینالمللی برگزار نماید.