جمشیدانصاری معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور وارد ایلام شد. به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا،بازدید از مرزمهران و شرکت در شورای اداری استان از جمله برنامههای انصاری اعلام شده است.