دکتر عبدالناصراسکندری مدیرعامل فعلی نمایشگاه بینالمللی فارس با صنعت نمایشگاهی خداحافظی کرد و سید محمود موسوی به عنوان مدیرعامل جدید نمایشگاههای بینالمللی فارس معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصرنمایشگاه، دکتر عبدالناصر اسکندری به عنوان یکی مدیران موفق صنعت نمایشگاهی ایران توانسته بود اقدامات ارزشمندی را در توسعه و تکمیل زیرساختهای نمایشگاه بینالمللی فارس انجام دهد.
وی در مدت مدیریت خود توانست به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی و در کمیته توسعه پایدار عضویت ویژهای داشته باشد.
عبدالناصر اسکندری توانست در مدت حضور خود برنامه اجرایی برای آمادهسازی سالن ده هزار مترمربعی نمایشگاه فارس را تدوین و برای ساخت در دست اجرا قرار بدهد.
گفتنی است سید محمود موسوی عضو هیات مدیره نمایشگاه بینالمللی فارس بود و همچنین سمتهای کلیدی در استانهای فارس و بوشهر را دارا بوده است.