فرماندار شهرستان نطنز گفت: با توجه به ظرفیتهای مناسب در نطنز، رشته گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد نطنز ایجاد شود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا،یوسف حسنی بافرانی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت نطنز و وجود چندین گونه گیاه دارویی در نطنز، جا دارد رشته گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد نطنز راهاندازی شود. وی افزود: طبق صحبتهایی که در دانشگاه آزاد نطنز انجام شده، زمینه حضور شرکتهای دانشبنیان برای تحقیق و پژوهش آماده است و بهزودی این موضوع شروع میشود. فرماندار شهرستان نطنز گفت: در چند سال گذشته فعالیتهای خوبی در دانشگاه آزاد نطنز انجام شده و حتی در زمینه ایجاد رشتههای پیراپزشکی هم اقداماتی شده که قابل تقدیر است. حسنی بافرانی تصریح کرد: با تلاشهای مسئولان دانشگاه، مجوز رشته گردشگری هم برای این دانشگاه در نظرگرفته شده که این رشته هم به زودی کار خود را در نطنز آغاز میکند.