|

واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی به بخش خصوصی

فهرست محتوا

مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک از واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا،علی یزدانی در جلسه مجمع عمومی عادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل ساختمان این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه‌ مقایسه تعداد شهرک‌های صنعتی کشور با دیگر کشورها باید روش‌های توسعه‌ای و ویژگی‌ منطقه‌ای را در نظر بگیریم و در راستای تحرک اقتصادی در روستاها می‌توانیم با ظرفیت سنجی و آمایش سرزمینی شهرک‌های صنعتی با حداقل هکتار و در حداقل زمان ممکن عمل کنیم. وی تاکید کرد: کاهش قیمت شهرک‌های صنعتی برای اجرای مشوق‌های سرمایه‌ گذاری باید با در نظر گرفتن اعتبارات و منابع ملی و استانی جبران شود. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ واگذار شد و به ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی نیز مجوز دادیم. یزدانی با بیان این که توجه به انرژی‌های تجدید پذیر در اولویت‌ برنامه‌های سال جاری سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک قرار خواهد داشت، عنوان کرد: در راستای توجه به موضوع آموزش ۵۰ درصد هزینه‌های تحقیق و پژوهش را به شرکت‌های صنعتی پرداخت می‌کنیم. وی ادامه داد: برای حمایت از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های مختلف نیز ۵۰ درصد هزینه‌های حضور در نمایشگاه‌های داخلی را به کنسرسیوم‌ها پرداخت می‌کنیم.

واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی به بخش خصوصی
کد خبر: ۱۶۷۴۷
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو