|

اکران ۴۸ فیلم در سینماهای بندر عباس و میناب

فهرست محتوا

کارشناس امور سینمایی فرهنگ و ارشاد هرمزگان از نمایش ۴۸ فیلم در سینماهای شهر بندرعباس و میناب طی پنج‌ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا،غلامرضا اولی بندری در خصوص نمایش فیلم در سینماهای تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، افزود: در پنج‌ماهه نخست سالجاری ۲۰فیلم در سینما ستاره جنوب، ۱۸ فیلم در سینما ستاره شهر و ۱۰ فیلم در سینما فرهنگ میناب به نمایش در آمده است. وی در خصوص میزان استقبال از فیلم‌های به نمایش درآمده طی پنج‌ماهه نخست سالجاری، اظهار کرد: ۳۱ هزار و ۴۳۰ نفر از سینما ستاره جنوب، ۲۷ هزار و ۴۲۳ نفر از سینما ستاره شهر و دو هزار و ۶۳۶ نفر از سینما فرهنگ میناب استقبال کرده‌اند. کارشناس امور سینمایی فرهنگ و ارشاد هرمزگان در خصوص فیلم‌های به نمایش درآمده در این سینماها تصریح کرد: فیلم "سارا و آیدا" به کارگردانی مازیار میری در سینما ستاره جنوب، "تابستان داغ" به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در سینما ستاره شهر و "رگ خواب" به کارگردانی حمید نعمت‌الله در سینما فرهنگ میناب در حال حاضر بر روی پرده نمایش قرار دارد. اولی بندری بابیان اینکه بلیت‌ سینماها به مدت ۲۰ روز نیم‌بها شده است، اضافه کرد: به مناسبت روز ملی سینما، از ۱۹ شهریور بهای بلیت سینماهای سراسر کشور تا پایان هفته دفاع مقدس به‌صورت نیم‌بها است و متولیان فرهنگی کشور با این اقدام به دنبال جذب مخاطب و پیوند محکم‌تر علاقه‌مندان و سینما هستند.

اکران ۴۸ فیلم در سینماهای بندر عباس و میناب
کد خبر: ۱۶۲۹۵
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو