|

یزدی‌ها به همایش گرافیک و کاریکاتور آب و تراب یزد نیامدند

فهرست محتوا

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب اعلام کرد: تاکنون ۲۲۶ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا،حمیدرضا صالحیه اظهار کرد: بیشترین آثار ارسالی در بخش کاریکاتور با ۱۲۰ اثر بوده است و پوستر با ۸۸ اثر در رده بعدی قرار دارد. البته آثار قابل توجهی نیز در بخش گرافیتی و طراحی جلد و کارت دعوت عروسی نیز دریافت کردیم . وی استقبال هنرمندان کشوری از این همایش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بیشترین آثار ارسالی از استان تهران بوده است. به گفته وی، در مجموع تاکنون ۶۷ هنرمند آثار خود را با موضوع خانواده، تکریم سالمندان و ازدواج سالم برای شرکت در این همایش ارسال کرده‌اند که در این میان موضوع خانواده با استقبال بیشتری از سوی هنرمندان مواجه شده است. صالحیه درباره حضور هنرمندان یزدی اظهار کرد: متاسفانه تنها یک اثر از یزد به دبیرخانه ارسال شده است و انتظار داریم با توجه به برگزاری این همایش ملی در یزد، هنرمندان یزدی استقبال بیشتری از این همایش داشته باشند.

یزدی‌ها به همایش گرافیک و کاریکاتور آب و تراب یزد نیامدند
کد خبر: ۱۶۰۲۲
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو