مدیر طبسنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: وزارت بهداشت تا کنون به هیچ مؤسسه و آموزشگاهی مجوز آموزش طبسنتی نداده است بنابراین مردم فریب آموزشهای طب سنتی مؤسسات غیرمجاز را نخورند.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، مامک هاشمیحبیبآبادی منطقه همدان، اظهار کرد: متأسفانه برخی مؤسسات و آموزشگاهها با سوءاستفاده از علاقه مردم به مباحث طبسنتی، با هدف کسب درآمد اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی مختلف میکنند. وی ادامه داد: به اطلاع مردم استان همدان میرساند مرجع ذیصلاح در آموزش مباحث مربوط به حوزه پزشکی وزارت بهداشت است و آموزشهای رسمی علوم پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی انجام میشود. هاشمیحبیبآبادی با بیان اینکه وزارت بهداشت تا کنون به هیچ مؤسسه و آموزشگاهی مجوز آموزش طبسنتی نداده است، خاطرنشان کرد: مردم فریب آموزشهای طبسنتی مؤسسات و آموزشگاههای غیرمجاز را نخورند.