|

دولت در ایران خودرو ۱۴درصد سهام دارد ولی ۲۰۰درصد دخالت می کند! + فیلم

فهرست محتوا
تعداد بازدید : 1

رئیس کمیسیون صنایع مجلس: دولت در ایران‌خودرو ۱۴ درصد سهم دارد ولی ۲۰۰ درصد در مدیریت آن دخالت می‌کند!

 

دولت در ایران خودرو ۱۴درصد سهام دارد ولی ۲۰۰درصد دخالت می کند! + فیلم
کد خبر: ۱۵۴۷۴۱
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
وازتولیدو خودرو چقدر باج میگیرد
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
ضرروزیانی که ایران خودروبامصرف بالای خود
روهایش دربنزین به ایران می زندوسودهایی ک
ه ایران به دلالان خودروباثبت نام های شیر
یاخط می رسانددرهیچ جای دنیایافت نمی شودو
سرمایه های میلیاردی دراختیارایران خودروو
سایپاقرارمیگیردامامردم سانتافه وپرادو۱۲
سال قبل میخرندامادناوپژونمی خرند
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو