سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ۳۵۰ میلیون تومان برای ساخت بخش دیالیز بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس کمک کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس گفت: این سازمان قرار است به مجمع خیران سلامت برای ساخت این بخش ۷۰۰ میلیون تومان کمک کند که در مرحله اول ۳۵۰ میلیون تومان واریز کرده است. گازرانی افزود: متاسفانه در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس بخش دیالیز درنظر گرفته نشده و بیماران در بیمارستان قدیم دیالیز می شوند. وی گفت: با پرداخت این مبلغ به زودی ساخت بخش دیالیز شروع می شود. هم اکنون ۳۸ بیمار دیالیزی در طبس در هفته دو تا سه بار دیالیز می شوند.