|

انصاری بعد از یک دورهمی در سایه و خوک بازی می کند

فهرست محتوا

سیامک انصاری درباره پروژه‌های جدیدش بعد از تمام شدن ضبط برنامه «دورهمی» توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش ، این بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها فیلم «ساعت ۵ عصر» را به کارگردانی مهران مدیری روی پرده‌های سینما دارد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره فعالیت این روزهایش اظهار کرد: من الان در پروژه جدید مانی حقیقی با نام «خوک» بازی می‌کنم. همکاران من در این فیلم حسن معجونی، پریناز ایزدیار، لیلا حاتمی هستند.

وی ادامه داد: همچنین یک پروژه تئاتر با گروه «سایه» در پیش داریم که با رضا حداد و لیلی رشیدی همکاری می‌کنم. این تئاتر در خارج و داخل ایران اجرا می‌شود البته قرار است اول در اروپا به روی صحنه برود و فکر کنم در سال آینده اجرای آن به تهران برسد.

انصاری اضافه کرد: فعلا تا اسفند برنامه من این‌گونه پیش می‌رود و بعد از عید پروژه سینمایی دیگری را در پیش دارم.

انصاری بعد از یک دورهمی در سایه و خوک بازی می کند
کد خبر: ۱۵۰۳۹
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو