|

مرودشت هم صاحب نمایشگاه صنایع دستی شد+ تصاویر

فهرست محتوا

نخستین نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان مرودشت بمناسبت هفته دولت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش،‌رییس اداره فرهنگ و ارشاد مرودشت در گفت و گو با مهر با بیان این خبر بر ظرفیت فراوان هنرهای سنتی در ایجاد اشتغال شهرستان تاکید کرد و گفت: هنرمندان صنایع دستی مرودشت همچون سایر حوزه ها، توانمندی های فراوانی دارند و این نمایشگاه فرصتی برای دیده شدن این توانمندی هاست.

شهرام صالحی مهیا کردن زمینه اشتغال و خودباوری فعالان عرصه صنایع دستی را در سال مزین به نام "تولید و اشتغال" وظیفه همه دستگاه ها و نهادها دانست و خواستار اهتمام بیشتر همکاران شورای اداری به این کار شد.

marv.jpg

فائزه علی اکبرزاده مسئول انجمن هنرهای سنتی شهرستان مرودشت هم در این گفت و گو با بیان اینکه هنرهای سنتی شهرستان نیازمند یاری و حمایت همه جانبه است عنوان کرد: بیشتر فعالان این عرصه را بانوان تشکیل می دهند و ضروری است این قشر توانمند از جامعه مورد توجه جدی تر قرار گیرند.

به گزارش مهر، این نمایشگاه از ۴ تا ۱۰ شهریورماه در تالار مهر بانمایش آثار هنرمندان صنایع دستی مرودشت برگزار شد.

marv2.jpg

مرودشت هم صاحب نمایشگاه صنایع دستی شد+ تصاویر
کد خبر: ۱۵۰۲۹
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو