نگارخانه لرزاده در موسسه صبا، میزبان نمایشگاه گروهی از نقاشان نوگرای جوان میشود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، نمایشگاه گروهی از نقاشان نوگرای جوان که عصر چهارشنبه هشتم شهریور در نگارخانه لرزاده در موسسه صبا گشایش مییابد، ۲۰ اثر از ۶ هنرمند را به نمایش خواهد گذاشت.
مریم نوری، آیدا علاقه بندی، ساغر پوستی، اعظم مرتاض هجری، زینب صفی، صدیقه فخرائیان، شش هنرمند گالری آرتیمان هستند که آثار خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد.
هنرمندان این گروه، پیش از این نیز نمایشگاههای متعددی- گروهی و انفرادی- از آثار خود برگزار کردهاند که آخرین آنها نمایشگاه گروهی با عنوان «واحهای در لحظه» بود که سال ۹۴ در نگارخانه عقیلی تهران برپا شد.
آثار این مجموعه در قالب رنگ روغن و تکنیکهای ترکیبی و با موضوع آزاد خلق شدهاند و در گرایشهای رئال، مفهومی و انتزاعی ارائه شدهاند.