|

بهره‌برداری از ۲۱ طرح تولیدی در کرمانشاه

فهرست محتوا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت:در هفته دولت۲۱ طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۵۱۲۰۷ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۴۰ نفر کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر،‌ نعمت الله حقیقی،از بهره‌برداری ۲۱ طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۵۱۲۰۷ میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد و گفت: این‌ طرح‌ها با ظرفیت اشتغالزایی برای ۲۴۰ نفر طی هفته دولت افتتاح خواهند شد. وی با اشاره به برخی از پروژه‌های تولیدی قابل افتتاح استان در هفته دولت افزود: واحد بالوند گستر غرب با محصول تولیدی اسقاط خودروی فرسوده با ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۷۷۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه بیان کرد: واحد سفیران فاطر صنعت طاها با محصول تولیدی قطعات و براق آلات فلزی شبکه های انتقال و توزیع برق، با ظرفیت ۱۰۰ تن و سرمایه گذاری ۲۲۲۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۳۶ نفر به بهره برداری می‌رسد. وی گفت: همچنین در هفته دولت واحد رفاه صنعت دالاهو با محصول تولیدی ادوات کشاورزی دانش بنیان و با ظرفیت ۲۰ دستگاه و سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیون ریال و امکان اشتغالزایی برای ۶ نفر افتتاح می‌شود. حقیقی اظهار کرد: واحد فولاد گستران کرمانشاه با محصول تولیدی قالب شکل دهی ورق با برش ورق، با ظرفیت تولیدی ۱۷۰۰۰ تن و سرمایه گذاری ۳۲۷۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: طی هفته دولت۲۱ طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۵۱۲۰۷ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۴۰ نفر کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۲۱ طرح تولیدی در کرمانشاه
کد خبر: ۱۴۴۸۰
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو