کارخانه تولید آسفالت در شهرستان دالاهو به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، امروز به همراه جمعی از مسئولان برای افتتاح چند طرح تولیدی به شهرستان دالاهو سفر کرد و در دومین روز از هفته دولت در آیین بهره برداری از کارخانه آسفالت دالاهو حضور یافت. این واحد تولیدی با ظرفیت تولیدی ۱۲۰ تن، اشتغال زایی ۲۳ نفر و سرمایهگذاری سه و نیم میلیارد تومان آغاز به کار کرد. استاندار کرمانشاه همچنین از کارخانه چشمه سار ماندگار کارینا دالاهو بازدید به عمل آورد، این واحد آب آشامیدنی بدون نیترات با برند امرتات و سرتک تولید می کند و در فاز ۱ برای ۲۵ نفر اشتغال زایی نموده است در ادامه، طرح گازرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان دالاهو توسط استاندار کرمانشاه، در روستای هوکانی به بهره برداری رسید. آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آبیاری باغات شهر کرند در حجم عملیاتی ۱۶۷ هکتار با اعتبار ۲۶۷۲۰ میلیون ریال و اشتغال زایی ۱۶۷ نفر با حضور استاندار انجام شد. رازانی همچنین قرار است امروز برای افتتاح چند طرح تولیدی به شهرستان سرپل ذهاب سفر کند.