|

وزیر ارتباطات پیگیر حقوقی حذف برنامه استارتاپ‌‌های ایرانی از App Store

فهرست محتوا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: حذف اپها را پیگیری حقوقی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ۱۱ درصد سهم بازار گوشی ایران متعلق به شرکت اپل است؛ احترام به حقوق مصرف کننده امروزه یک اصل است که اپل رعایت نکرده است. شرکت اپل از چند روز پیش فرآیند حذف برنامه‌های مربوط به سازمان‌ها و شرکت های نوپای ایرانی (استارتاپ‌ ها) را از فروشگاه خود (App Store) آغاز کرده است. در این فرآیند جدید، برنامه های مربوط به تعدادی از شرکت‌ها مثل دلیون (سرویس ارایه‌ غذا)، دیجی‌کالا (فروشگاه اینترنتی)، الوپیک (سرویس پیک موتوری)، تخفیفان (سایت ارایه‌ تخفیفات روزانه) و علی بابا (آژانس مسافرتی) از فروشگاه اپل حذف شدند.

وزیر ارتباطات پیگیر حقوقی حذف برنامه استارتاپ‌‌های ایرانی از App Store
کد خبر: ۱۴۴۴۸
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار