|

موقعیت های حادثه خیز جنوب تهران ایمن می شود

فهرست محتوا

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به طرح ویژه نگهداشت شهر از ایمن سازی و رفع خطر ۴ موقعیت مهم و حادثه خیز در بزرگراه امام علی(ع) و جاده ورامین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، ابوذر ریاضی با اشاره به اینکه ایمن سازی معابر و رفع خطر از نقاط حادثه خیز محورهای مهم از جمله مهمترین فعالیت های ترافیکی طرح نگهداشت است، افزود: مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به بلوار بسیج، خروجی جاده معدن در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) و ضلع شمال میدان معلم و ابتدای خیابان میرعابدینی در جاده ورامین از موقعیت های شناسایی شده حادثه خیز منطقه ۲۰ بوده است که با اجرای طرح های مناسب ترافیکی رفع خطر شده اند. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران در پایان اظهار داشت: رفع ۳۷ مورد موانع فیزیکی در پیاده روها برای تسهیل تردد توان یابان و سالمندان، اجرای ۲۰۲ مورد فعالیت در ۹۲ ایستگاه به منظور ساماندهی و بهسازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی و اجرای ۵۰ فعالیت ترافیکی برای ساماندهی پایانه های زکریای رازی، متروشهرری، جوانمردقصاب و دولت آباد از دیگر اقدامات ترافیکی در طرح ویژه نگهداشت شهر است.

موقعیت های حادثه خیز جنوب تهران ایمن می شود
کد خبر: ۱۴۰۴۱
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو