|

حضور ایران با 18 غرفه در نمایشگاه موادغذایی هنگ کنگ

فهرست محتوا

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی هنگ کنگ با مشارکت بیش از ۲ هزار غرفه گذار و ٢٦ کشور در هنگ کنگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از آنا، محمود بازاری، مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی، با اعلام این خبر افزود: ایران برای دهمین سال پیاپی در این نمایشگاه مشارکت داشته و امسال نیز پاویون تخصصی ایران با ١٨ غرفه حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.

همچنین همزمان با این نمایشگاه ٤ عنوان نمایشگاهی دیگر، از جمله نمایشگاه تخصصی چای با مشارکت ٢٢٥ غرفه‌دار از ده کشور مختلف، برگزار خواهد شد.

وی گفت: پاویون تخصصی ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و مشارکت شرکت‌هایی از استان‌های کرمان، فارس و تهران در این نمایشگاه حضور دارد و محصولات گوناگون خشکبار از جمله پسته، انجیر، کشمش، زعفران و خاویار را عرضه می‌کند.

گفتنی است، بیشترین صادرات پسته کشور از طریق هنگ کنگ به چین انجام شده و به این دلیل نمایشگاه مواد غذایی هنگ کنگ از اهمیت بسزایی برای تجار خشکبار ایران برخوردار است.

2073212.jpg

حضور ایران با 18 غرفه در نمایشگاه موادغذایی هنگ کنگ
کد خبر: ۱۳۹۰۷
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو