محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، در حالیکه روزهای پایانی دولت یازدهم را پشت سر میگذاریم محمدرضا نعمت زاده طی نامه ای از زحمات و تلاشهای حسین اسفهبدی و کلیه دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی کشور تشکر و قدردانی کرد.
این گزارش حاکی است :در این نامه با اشاره به زحمات حسین اسفهبدی و همکاران ایشان در جهت تحقق اهداف وزارت صنعت ، معدن وتجارت و صنعت نمایشگاهی کشور از تلاشهای شبانه روزی وی قدردانی شده و برای ایشان آرزوی موفقیت گردیده است.