|

ابلاغ سند ملی راهبرد انرژی کشور به دست جهانگیری

فهرست محتوا

معاون اول رئیس‌جمهوری تصویب‌نامه هیات وزیران درباره سند ملی راهبرد انرژی کشور را دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، بر این اساس هیات وزیران در جلسه 28 تیرماه 1396 به پیشنهاد سازمان برنامه‌وبودجه کشور و به استناد جز (2) بند (الف) ماده (120) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران - مصوب 1395- تصویب کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند نسبت به انجام تمهیدات لازم جهت تحقق مفاد سند ملی راهبرد انرژی کشور ، که تائید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، اقدام نمایند. اسحاق جهانگیری این مصوبه را برای اجرا به وزارتخانه‌های نفت، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، سازمان برنامه‌وبودجه کشور، سازمان انرژی اتمی و سازمان حفاظت محیط‌زیست ابلاغ کرد.

ابلاغ سند ملی راهبرد انرژی کشور به دست جهانگیری
کد خبر: ۱۲۰۷۲
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو