|

بیکاران استان تهران کمتر شدند!

استاندار تهران گفت: نرخ بیکاری در استان تهران به ۸.۶ درصد رسیده است.
طلا و ارز
فهرست محتوا

انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان تهران با بیان اینکه نرخ بیکاری استان امسال به ۸.۶ دهم درصد رسیده است اظهارکرد: با وجود شرایط بسیار سخت و پیچیده تحریم‌های ظالمانه و کرونا امسال استان تهران در کاهش نرخ بیکاری موفق عمل کرده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال گذشته ۱۰.۱ دهم درصد بوده است گفت: کاهش ۲ درصدی بیکاری استان تهران حاصل تلاش‌ها و زحمات کار آفرینان است، لذا حمایت از آنان همواره در دستور کار بوده و اعلام می‌کنیم که پشتیبانی از تولید و تولید گران با شعار محقق نخواهد شد و باید به طور برنامه‌ریزی شده و مداوم این حمایت‌های صورت بگیرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه بیکاری، گرانی، آسیب‌های اجتماعی مواردی هستند که نیاز به توجه جدی دارند گفت: برای رفع این معضلات نیازمند کارهای علمی هستیم و نمی‌توانیم بدون برخورد علمی این موارد را کاهش دهیم و در این راستا باید از توانمند‌سازی به جای دادن یارانه بهره‌مند شوند که استانداری تهران از سال ۹۷ تاکنون به این موضوع ورود کرده است.

وی از راه‌اندازی ۶ پست ۶۳۲۰ برای تولید برق شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد و عنوان کرد: واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی شهریار آغاز و برای احداث شهرک صنعتی ملارد نیز زمین اختصاص یافته است.

 

بیکاران استان تهران کمتر شدند!
کد خبر: ۱۲۰۰۲۲
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
بله دیگه
باز بگین جمعیت تهران زیاد
شده، میشه دیگه. توی شهرستان بیکاری بیدا
د میکنه. اشتغال توی تهران و نتیجه آن افز
ایش مهاجرت و در نهایت اجاره نشینی تا جیب
صاحبان املاک یعنی آقازاده ها پر بشه.
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو