نخستین نمایشگاه شرکتهای دانشبنیان کشور با موضوع برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات از امروز در بوستان گفتوگوی تهران برپا میشود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از شبکه خبر، در این نمایشگاه فقط شرکتهای دانشبنیان و شرکتهای داخلی با فناوری بالا حق حضور دارند و ورود شرکتهای واردکننده مجاز نیست.
این نمایشگاه تا ۱۵ مرداد پذیرای علاقه مندان خواهد بود.