دبیر هیات دولت گفت: کلیه دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی در روز شنبه چهاردهم مرداد ۱۳۹۶ در شهر تهران تعطیل است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش ، محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت اعلام کرد با توجه به شرکت گسترده هیاتهای خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و به منظور برگزاری مناسب و شایسته مراسم مذکور و ایجاد تسهیلات لازم در رفت و آمد هیاتهای خارجی و رفاه حال شهروندان تهرانی، کلیه دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی( غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روز شنبه چهاردهم مرداد ۱۳۹۶ در شهر تهران تعطیل است.