تصویر یک مرد مسیحی که در کنار نمازگزاران مسلمان در شهر قدس به دعا و مناجات ایستاده، به عنوان یک نمونه عالی از دوستی ادیان مورد توجه و تمجید مردم در شبکههای اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبر گسترش به نقل از ایکنا، روزنامه ایندیپندنت نوشت:نضال عبود به آرامی در میان هموطنان مسلمانش که مشغول اقامه نماز هستند ایستاده و انجیل میخواند. این فیلم در زمانیکه تنشها در اماکن مقدس قدس به ویژه مسجدالاقصی شدت گرفته است، مورد توجه مردم قرار گرفت. نضال عبود گفت: انگیزه من ایستادن و اعلام همبستگی با برادران مسلمان و اعلام همبستگی با فلسطین در برابر اشغالگریهای اسرائیل و سیاستهای آن علیه اماکن مقدس فلسطینی است چه مسجد باشد و چه کلیسا.
وی افزود: وقتی که کودک بودم آرزویی داشتم. میخواستم عشق در جهان فراگیر شود. میخواستم کسی باشم که عشق را در قلوب مردم میکارد. تصاویر و فیلم عبود به صورت گسترده در میان کاربران اینترنت و شبکههای اجتماعی منتشر شده و بیشترین تعریف و تمجیدها را دریافت کرده است.