سرپرست وزات صمت از مدیرعاملان فولاد خوزستان و شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد برای افتتاح و راهاندازی کارخانه گندلهسازی تقدیر و تشکر کرد. متن نامه بدین شرح است: