مدیرکل آموزش فنی و حرفهای سیستان و بلوچستان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای آموزشی فنی و حرفهای در نمایشگاه هفته ملی ومهارت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصر نمایشگاه؛ محمد جهانتیغی در زاهدان اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته ملی ومهارت اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان و آموزشگاههای آزاد در نمایشگاهی که در پارک یاس برگزار بود در غرفه هایی جداگانه دستاوردهای آموزشی خود را برای آشنایی عموم مردم به نمایش گذاشتند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفهای سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برپایی این غرفهها به نمایش گذاشتن ظرفیتهای آموزشی و قابلیتها و ظرفیتهای مراکز آموزش فنی وحرفهای و دستاوردهای کارآموزان این مراکز برای آگاهی بخشی به مردم در خصوص توانمندیهای مراکز آموزش فنی و حرفهای است.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیشترین مراکز آموزشی شهرستان زاهدان در غرفههای مختلف دستاوردهای آموزشی خود را به نمایش گذاشتند که این مهم فرصت بسیار مناسبی برای شناخت ومعرفی دورههای آموزشی به آحاد مردم صورت گرفت.
جهانتیغی با اشاره به دستاوردهای به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه بیان کرد: غرفههای مشاوره وهدایت شغلی برای راهنمایی بیشتر مردم جهت شرکت در دورههای مهارتی مختلف برپا شد.