|

نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه‌ای گشایش یافت

فهرست محتوا

به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی مهارت نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای هرمزگان در بندرعباس برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نظری معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: این نمایشگاه در ۲۵ غرفه تولیدات و توانمندی‌های آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان به نمایش گذاشته شده است. وی افزود: صنایع دستی، خیاطی، فن آوری اطلاعات، دوربین مداربسته و قالی بافی بخشی از رشته هایی است که تولیدات آنها در این نمایشگاه عرضه شده است. معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: این نمایشگاه فرصتی برای شناساندن ظرفیت‌های مراکز و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و آشنایی بیشتر جوانان و جویندگان کار است. نظری گفت: علاقه مندان می‌توانند تا ۵ مرداد صبح‌ها از ساعت ۹ و سی دقیقه تا ۱۲ و سی دقیقه و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از این نمایشگاه واقع در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بازدید کنند. از ۳۱ تیر تا شش مرداد هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.

1396043114583448411093.jpg

نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه‌ای گشایش یافت
کد خبر: ۱۰۵۹۴
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو