|

نمایش مشترک اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی

فهرست محتوا

نشست مشترک میان اتاق بازرگانی و معاونت میراث فرهنگی با هدف همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف از مرمت آثار تا برپایی نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، نشست مشترک میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و معاونت میراث فرهنگی با هدف دستیابی به محورهای کاری و همکاری‌های مشترک در زمینه مطالعه، مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی و راه‌اندازی و گسترش پایگاههای پژوهشی با حضور محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، محمدرضا کارگر مدیر کل موزه ها، فرهاد عزیزی مدیر کل امور پایگاه‌های جهانی، احمد اصغری قاجاری رییس کمیسیون گردشگری، اتاق بازرگانی، حسین سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی و مسعود شیرین کلام دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی برگزار شد.

طالبیان گفت: در این نشست همچنین مقرر شد که به صورت سالیانه همایش و نمایشگاه مشترک معاونت سازمان میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شود. این درحالی است که امور مطالعاتی و پژوهشی مشترک در استان‌ها در دستور کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سازمان میراث فرهنگی قرار گیرد.

به گفته طالبیان، در جلسه قرار شد سازمان میراث فرهنگی نسبت به معرفی یک بنای تاریخی مناسب برای استفاده اتاق بازرگانی اقدام کند و فهرست بناهای قابل واگذاری توسط صندوق احیاء و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی به همراه فهرست پروژه‌های نیمه سازمان میراث فرهنگی که مشمول ماده ۲۷ می‌شوند در اختیار اتاق بازرگانی قرار گیرد.

نمایش مشترک اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی
کد خبر: ۱۰۳۲۲
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو