درهای دومین ذخیره روی جهان به روی ایران باز شد. به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری گسترش به یزد، عملیات اجرایی معدن سرب و روی مهدی آباد و احداث کارخانه هاومین ذخیره سرب و روی جهان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.