|
کدخبر: 123563

آمار روزانه فوتی‌های کرونا در تهران اعلام شد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فوت روزانه بیش از ۶۰ نفر در پایتخت به دلیل ابتلا به کرونا گفت: لغو طرح ترافیک در کاهش مبتلایان اثری نداشته است.

حوادث آمار روزانه فوتی‌های کرونا در تهران اعلام شد

زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت شیوع کرونا در پایتخت، اظهارکرد: بر اساس آمارهایی که سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده است، وارد پیک سوم کرونا شده‌ایم.

وی افزود: درحال‌حاضر تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از این بیماری دوباره افزایش یافته که تعطیلات اخیر و افزایش آمار سفرها از عمده دلایل ورود به پیک سوم کرونا محسوب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: علیرغم تذکرهای ستاد ملی مقابله با کرونا برخی از مردم هنوز هشدارها و توصیه‌ها را جدی نمی‌گیرند و فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک نسبت به ماه‌های قبل متأسفانه در تهران کمتر مدنظر شهروندان قرار دارد که این بی‌توجهی و سهل‌انگاری‌ها افزایش آمار مبتلایان را سبب می‌شود.

نوری ادامه داد: فصل پاییز به زودی آغاز می‌شود و نگرانی‌های ما در مورد بیشتر شدن آمار مبتلایان افزایش یافته است درحال‌حاضر آمار فوتی‌ها در تهران بیش از ۶۰ نفر است که نسبت به ماه‌ قبل افزایش یافته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طرح ترافیک به دلیل افزایش مسافران حمل‌ونقل عمومی لغو می‌شود؟ گفت: خیر، درحال‌حاضری تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و اجرای طرح موفق بوده و نتایج مؤثری را داشته است از طرفی تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد لغو طرح نه تنها اثری در کاهش مبتلایان به کرونا نداشته بلکه سبب افزایش ترافیک و نارضایتی مردم شده است.

 

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر