|
کدخبر: 317863

قیمت ماسک/کرونا / انفولانزا

ماسک مناسب آلودگی هوا ۲.۵ میلیون تومان شد + جدول قیمت

ماسکی که با آزاد سازی ۸۰ میلیون یون منفی دود و ذرات معلق را خیلی سریع در کمتر از ۱۵ ثانیه از بین می‌برد، قیمت ۲.۵ میلیون تومانی دارد.

اقتصاد ماسک مناسب آلودگی هوا ۲.۵ میلیون تومان شد + جدول قیمت

اخیرا ماسکهایی در بازار رونق پیدا کرده است که گفته میشود با آزاد سازی ۸۰ میلیون یون منفی در هر سانتی متر مکعب بطور موثری ۹۹.۹% از ویروس ها، ذرات را در ۱۵ ثانیه از بین ببرد. ماسک‌های فیلتردار یا ماسک‌های محافظ با فیلترهای جذب و ریختنی، ابزاری هستند که به منظور کاهش انتقال ذرات معلق در هوا و عوامل آلودگی، از جمله ویروس‌ها، باکتری‌ها، ذرات معلق معیار PM2.5 و ذرات ریز آلرژنی، استفاده می‌شوند. این ماسک‌ها به ویژه در شرایطی که ممکن است با عوامل آلوده و عفونی‌کننده و بیماری‌های تنفسی مانند کروناویروس در تماس قرار گیریم، بسیار مفید و ضروری هستند.

فیلترهای موجود در این ماسک‌ها معمولاً از جنس الیاف نسوز ساخته شده‌اند که قادر به جذب و نگهداری ذرات معلق در هوا هستند. این فیلترها می‌توانند درجه‌بندی‌های مختلفی داشته باشند، از جمله N95، N99 و P100 که به نسبت جذب ذرات با اندازه مختلف، تفاوت دارند. ماسک‌های فیلتردار معمولاً با ساختاری کاملاً محکم به صورت پوششی بر روی صورت قرار می‌گیرند و به وسیله بندهای بسته شونده، به دقت در اطراف صورت چسبانده می‌شوند تا هوای داخل و خارج ماسک مستقیماً از فیلتر عبور نکند.

ماسک‌های فیلتردار می‌توانند در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند، از جمله در مراکز درمانی، مکان‌های عمومی، محل کار و حتی در فضای باز در شرایط آلودگی بالا. با این حال، مهم است به دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های مربوط به استفاده صحیح از ماسک‌های فیلتردار توجه نموده و آنها را به طور منظم تعویض کرد تا به طور مداوم توانایی فیلتراسیون را حفظ کنند.

تصویر ماسک n95 3M

ماسک n95 3M

۱٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان

تصویر ماسک الکترونیک گردنبندی W3

ماسک الکترونیک گردنبندی W3

۲٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

 

ماسک شارژی شیائومی مدل Purely HZSN001

 

ماسک شارژی شیائومی مدل Purely HZSN001

1,593,000 تومان

 

ماسک سه بعدی فست ماسک ۵لایه kf94 با لوگوی اصالت کالا (3D) - بسته ۲۵عددی

تصویر ماسک سه بعدی فست ماسک 5 لایه kf94 با لوگوی اصالت کالا (3D) - بسته 25 عددی

۵۵/۰۰۰ تومان

ماسک‌های N95 و ماسک‌های فیلتردار معمولی در برخی ویژگی‌ها از یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم.

1. کارایی فیلتراسیون: ماسک‌های N95 از نوع ماسک‌هایی هستند که توانایی نفوذ کردن ذرات بسیار ریز و معلق در هوا را به حداقل می‌رسانند. آنها قادر به جذب ذرات با قطر بین 0.3 تا 0.1 میکرومتر هستند. در حالی که ماسک‌های فیلتردار معمولی عمدتاً برای محافظت در برابر ذرات بزرگتر و خوشه‌های ذرات معلق در هوا طراحی شده‌اند.

2. تنفس آسان: ماسک‌های N95، علاوه بر فیلتراسیون بالا، از ساختاری استفاده می‌کنند که به تنفس آسان‌تر کمک می‌کند. آنها دارای والو‌های تنفسی هستند که به افزایش راحتی تنفس کمک می‌کنند و از تراپی حرارتی و رطوبتی جلوگیری می‌کنند. در مقابل، ماسک‌های فیلتردار معمولی اغلب بدون والو تنفسی طراحی شده‌اند و ممکن است تنفس در آنها کمی سخت‌تر باشد.

3. صدا: به دلیل ساختار والوهای تنفسی، ماسک‌های N95 ممکن است باعث تولید صدا شوند. این مسئله ممکن است در برخی موارد ناخوشایند باشد. در حالی که ماسک‌های فیلتردار معمولی تنها دارای لایه‌های فیلتری هستند و تولید صدا ندارند.

4. سازگاری با چهره: ماسک‌های N95 به طور عمومی با استفاده از بند نیمه چهره قابل تنظیم بر روی صورت است و برای بسیاری از افراد مناسب هستند. از طرفی، ماسک‌های فیلتردار معمولی می‌توانند به صورت‌های مختلفی مانند ماسک‌های جراحی، ماسک‌های قابل تنظیم یا ماسک‌های قابل شستشو باشند، که بسته به نوع آنها سازگاری و راحتی متفاوتی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

در کل، ماسک‌های N95 به دلیل کارایی بالاتر در فیلتراسیون ذرات ریز و تنفس آسان‌تر، برای محافظت در برابر ذرات معلق و عوامل آلودگی هوا معمولاً موردتوجه قرار می‌گیرند. با این حال، همیشه مهم است که به دستورالعمل‌ها و توصیه‌های تولید کننده و مقامات بهداشتی محلی پیروی کنید و ماسک‌ها را به درستی استفاده کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها