|
کدخبر: 328354

با خرید گوشی کدام برند سرمایه گذاری مطمئن و پرسود کردیم؟

کسب و کار با خرید گوشی کدام برند سرمایه گذاری مطمئن و پرسود کردیم؟

متاسفانه با توجه به نوسانات قیمت و بازار رقابتی که این‌روزها در ایران وجود دارد، خرید گوشی سرمایه‌گذاری بزرگی به‌شمار می‌آید؛ زیرا شما می‌توانید گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید و در روزهای بعد آن را با قیمت بالاتری بفروشید. البته این موضوع کاملا به نوع برند گوشی نیز بستگی دارد. بدون شک محصولات اپل و سامسونگ در این زمینه انتخاب خوبی هستند و با خرید گوشی‌های آن‌ها می‌توانید سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسودی داشته باشید.

برای خرید گوشی موبایل یا سایر کالاهای دیجیتال بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای آنکه زمان خود را در بازارهای بزرگ هدر دهند، فروشگاهی معتبر را پیدا کنند و خرید اینترنتی انجام دهند.

یکی از فروشگاه‌هایی که هر نوع کالای اساسی را موجود دارد، پیندو است؛ مجموعه‌ای بسیار بزرگ که در زمینه خرید و فروش کالاهای نو فعالیت می‌کند و تمام اجناس آن با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. تنوع کالاهای موجود در پیندو نیز بسیار بالاست؛ به‌علاوه این فروشگاه در زمینه کالای دیجیتال و به‌ویژه گوشی، عملکرد بسیار خوبی دارد. درواقع به این پلتفرم می‌توانید مانند سایت گوشی نگاه کنید که تمام برندهای مطرح از جمله سامسونگ، اپل، شیائومی و... را موجود دارد. بدون شک هریک از این برندها در نوع خود بهترین هستند و گوشی‌های باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند. کافی است بودجه خود را مشخص کنید و انتخاب گوشی دلخواه خود را انجام دهید.

چرا‌ پیندو انتخاب اول برای خرید گوشی هوشمند است؟

خرید-اینترنتی

هدف از تاسیس پیندو ایجاد بستر آنلاین برای خرید و فروش بی‌واسطه است تا هر فردی بتواند بدون دغدغه و محدودیت، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. حتی تمام خدماتی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، بدون پرداخت کارمزد هستند و همین موضوع نیز باعث محبوبیت بیشتر این فروشگاه شده است. البته این مجموعه ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • پیندو وب‌سایت بین اینستاگرام و دیجیکالا محسوب می‌شود که خریداران و فروشندگان می‌توانند شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی کالا را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. همچنین در این پلتفرم کاربران می‌توانند نظرات و بازخوردهای خود را در فضاهای خاصی به اشتراک بگذارند و حتی برای فروشگاه‌ها رتبه‌ تعیین کنند.
  • با پیندو می‌توان خرید امانی انجام داد. به این‌صورت که خریدار هزینه نهایی را پرداخت می‌کند، اما تا زمانی که تحویل و رضایت کالا از سمت او تایید نشود، هزینه‌ای به فروشنده تعلق نخواهد گرفت. این موضوع به‌ویژه می‌تواند در هنگام خرید انواع برند گوشی اپل اعتماد مشتریان را جلب کند.
  • پیندو یکی از فروشگاه‌هایی است که پشتیبانی ۲۴ ساعته روی خدمات خود دارد و می‌توانید در تمام روزهای هفته هرگونه مشکل یا پرسشی را از طریق پرسنل این مجموعه پیگیری کنید.
  • در هنگام استفاده از خدمات پیندو باید هویت و شهرت کاربران تایید شود تا بتوانند از خدمات مختلف این فروشگاه به‌عنوان خریدار یا فروشنده استفاده کنند.
  • با خرید از پیندو می‌توانید گزینه پرداخت را با توجه به شرایط و امکانات خود انتخاب کنید. اگر به اندازه کافی به فروشندگان اعتماد ندارید، می‌توانید پرداخت درب منزل را در نظر بگیرید؛ اما قطعا پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های بانکی انتخاب بهتری خواهد بود. البته پرداخت ارزهای دیجیتال و سرویس BNPL نیز در گزینه‌های پرداخت این مجموعه قرار دارد.
  • اگر به‌عنوان فروشنده در پیندو ثبت‌نام کنید، قطعا در کسب‌و‌کار خود رشد خواهید کرد؛ زیرا این پلتفرم ابزارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل‌های دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها به فروش بیشتری خواهید رسید.

خدمات موجود در فروشگاه اینترنتی پیندو

فروشگاه-اینترنتی

پیندو مانند بازار بزرگ تهران طراحی شده است و هر فروشنده کالاهای خود را برای فروش ثبت می‌کند. به همین علت تنوع کالاهای این پلتفرم بسیار بالاست و شاید در هنگام خرید شما را دچار سردرگمی کند. به همین علت متناسب با نوع هر کالا، کتگوری‌های جداگانه‌ای برای این پلتفرم طراحی شده‌اند تا مسیر خرید برای کاربران ساده شود. در حال حاضر پیندو در زمینه

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری و مواد غذایی

فعال است و می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را در این حوزه‌ها دریافت کنید. به‌طور مثال اگر قصد اطلاع از شرایط خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ را دارید، باید ابتدا به کتگوری کالای دیجیتال وارد شوید و روی گزینه موبایل و تبلت کلیک کنید تا لیست تمام گوشی‌های موجود و فروشندگان آن‌ها نمایش داده شود. نه تنها برند سامسونگ، بلکه تمام برندهای معتبر گوشی در این پلتفرم موجود هستند و می‌توانید مدل‌های مختلف آن‌‌ها را خریداری کنید.

سخن پایانی

این روزها با توجه به اوضاع اقتصادی موجود در ایران، خرید گوشی می‌تواند سرمایه‌گذاری مطلوب و سودآوری باشد؛ بنابراین در خرید آن شک نکنید. پیندو از جمله پلتفرم‌های مطمئنی است که می‌توانید با اعتماد کامل خرید خود را از طریق آن‌ انجام دهید؛ زیرا همان‌طور که گفته شد، در این فروشگاه تنها کالاهای نو به فروش می‌رسند و به هیچ وجه اجازه فروش اجناس دست دوم به فروشندگان داده نمی‌شود. ضمن اینکه قیمت‌ها در پیندو کاملا مناسب است و قطعا خرید اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهید داشت.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها