|
کدخبر: 290349

خرید ریموت 206 از کلیدکار

ساخت ریموت 206 کار تخصصی است. از سال 1380 تمام خودروهای 206 برای تنظیم سوئیچ از راه دور (ایموبلایزر) برای 206 نیاز به کد سوئیچ دارند زیرا ابزاری برای تنظیم سوئیچ وجود ندارد. نمایندگی کد سوئیچ را به صورت کارت جداگانه در اختیار مشتری قرار‌ می‌دهد که بسیار مهم است زیرا زمانی که سوئیچ و ریموت کنترل خودرو گم‌ می‌شود برای بازسازی آن و ساخت ریموت 206 به این کد نیاز دارید پس در نگهداری آن کوشا باشید.

تعمیر و ساخت ریموت 206

رایج ترین مشکلات ریموت کنترل 206 آسیب به قاب، حذف دکمه از روی پنل و پاک شدن کد ریموت کنترل است. اگر فریم ریموت 206 خراب شد و دکمه آن حذف شد، باید به تعمیرگاه کلید مراجعه کنید، اما اگر ریموت شما در را باز و بسته نمی‌کند، ابتدا به جای مراجعه و ساخت ریموت 206 جدید باتری ریموت 206 را تعویض کنید.

اگر مشکل حل نشد، کد ریموت 206 شما حذف شده است. برای حل این مشکل، سوئیچ استارت را روی ON قرار دهید، آن را روشن کنید و دکمه قفل ریموت 206 را به مدت بیست ثانیه نگه دارید. با دنبال کردن این مراحل، ریموت خودرو 206 شما باید در را باز و بسته کند. در غیر این صورت ریموت شما مشکل دارد و‌ می‌توانید برای رفع مشکل و یا ساخت ریموت 206 جدید به مراکز ساخت ریموت 206 مراجعه کنید.

ساخت ریموت 206

همانطور که قبلا اشاره کردیم 206 از سال 1380 دارای سیستم ضد سرقت است، تا سال 1392 از سیستم مالتی پلکس فرانسوی در این خودرو استفاده‌ می‌شد، اما از سال 1392 این روند تغییر کرد و از روش های مختلفی مانند CAM برای ساخت ریموت 206 در این خودرو استفاده شده است.

تفاوت سیستم‌های جدید با مالتی پلکس فرانسوی در قسمت ساخت ریموت 206 بیشتر مشهود است که در آن دو مدل کروز کنترل و سیستم ناوبری وجود دارد که به عنوان دزدگیر کار‌ می‌کنند با این تفاوت که از دزدگیر استفاده نشده و قفل مرکزی نصب‌ می‌شود.

بوق ماشین و هنگام باز کردن درب ماشین بدون ریموت به طور مداوم شروع به بوق زدن‌ می‌کنند و اگر ریموت گم یا خراب شد‌ می‌توانید برای ساخت ریموت 206 اقدام کنید. همچنین ساخت ریموت 207 و ساخت ریموت 206 sd نیز امکان پذیر است.

ریموت L90

از جمله خودروهایی که در بین مردم بسیار محبوب است‌ می‌توان به رنو اشاره کرد. ساخت سوئیچ و ساخت ریموت L90، از جمله خدمات بسیار دشوار و گران است و به پرسنل واجد شرایط و مواد و تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. برای برخی از خودروها، این شرکت نیاز به تولید سوئیچ جایگزین دارد، اما برای برخی از مدل‌ها مانند ساخت ریموت L90‌ می‌توان سوئیچ جایگزین ساخت.

ساخت ریموت ال 90 L90 یدکی نیز راه حل خوبی است. می‌توانید قبل از اینکه ریموت کنترل خودروی رنو L90 دچار مشکل شود، یک ریموت کنترل یدکی برای خودرو خود بسازید تا در صورت گم شدن سوئیچ و ریموت کنترل، با مشکلی مواجه نشوید. کدهای ویژه روی ریموت کنترل رنو ال 90 ایمنی خودروی شما را افزایش‌ می‌دهد و از آنجایی که این شرکت یکی از بزرگترین خودروسازان است، ایمنی خودروی شما را در این زمینه کاملا تضمین‌ می‌کند.

کد ساخت ریموت L90

برای داشتن ریموت کنترل و سوئیچ با کیفیت باید به مراکز بسیار مجرب مراجعه کنید و از متخصص بودن آن ها در زمینه ساخت ریموت L90 و ساخت سوئیچ مطمئن شوید. ساخت ریموت L90 در مراکز معتبر امنیت خودرو شما را تضمین می‌کند.

باز کردن درب خودروی رنو L90

از خدمات اصلی ساخت ریموت L90 می‌توان به بازکردن درب خودرو بدون سوئیچ و رفع مشکلات ریموت اشاره کرد. مراکز با سابقه تخصصی ساخت ریموت L90 می‌توانند در بخودرو شما را در محل باز کنند. کارشناسان برای باز کردن درب خودرو L90 به محل شما‌ می‌آیند و پس از بررسی مدارک شما در اسرع وقت درب خودرو را باز‌ می‌کنند و در صورت نیاز به خدمات دیگری به شما مشاوره‌ می‌دهند و آنچه را که‌ می‌خواهید انجام‌ می‌دهند.

ساخت ریموت L90 یدکی

برای ساخت مدل های مختلف کلید و ریموت کنترل رنو مدل L90‌ می‌توانید از خدمات ساخت ریموت L90 بهره مند شوید. کارشناسان مجرب با داشتن به روزترین ابزار ساخت ریموت L90 یدکی بهترین خدمات را در اختیار شما قرار‌ می‌دهند. دریافت خدمات ساخت ریموت L90 از مراکز با تجربه اهمیت فراوان دارد.

با ساخت ریموت L90 یدکی در صورت گم شدن کلید اصلی خودرو یا دسترسی نداشتن به آن، دچار مشکل نمی‌شوید و خودرو خود را با استفاده از ریموت یدکی جابجا می‌کنید. گم شدن یا خراب شدن ریموت خودرو بسیار بیشتر از آن که فکر کنید پیش می‌آید. ساخت ریموت L90 یدکی می‌تواند گزینه خوبی برای غافلگیر نشدن در این مواقع باشد.

ساخت ریموت تیبا

بهتر است ساخت سوئیچ و ریموت تیبا خود را در یکی از بهترین و پیشرفته ترین مراکز تولید سوئیچ خودروهای داخلی انجام دهید. مراکزی که در زمینه تولید و تعمیر ریموت کنترل و ساخت ریموت تیبا برای خودروهای تیبا و تیبا 2 فعالیت دارد. مراکز ساخت ریموت تیبا در صورت مفقود شدن سوئیچ خودروی تیبا شما سوئیچ جدیدی برای شما‌ می‌سازند. خدمات مربوط به ساخت ریموت تیبا شامل ساخت سوئیچ فابریک اصل و اورجینال ساخت ریموت تیبا یدکی برای خودرو تیبا و تیبا 2 انجام‌ می‌شود.

ساخت ریموت تیبا SX

سایپا تیبا برای اولین بار در 23 دسامبر 2017 عرضه شد. تیبا قطعات زیادی را با پراید، ال 90 و ریو به اشتراک‌ می‌گذارد. این خودرو شبیه پلت فرم S81 سایپا است. تیبا از یک موتور 1.5 لیتری استفاده‌ می‌کند که گاهی گفته‌ می‌شود با موتور کیا ریو مشترک است، اما اینطور نیست. این موتور به گیربکس 5 سرعته متصل شده و نیرو را به چرخ های جلو‌ می‌فرستد.

ساخت ریموت تیبا sx از خدمات ساخت ریموت برای خودروهای تیبا است. خودرو تیبا sx بعد از توقف تولید پراید اولین خودرو ارزان در بازار است.

سخن پایانی

برای ساخت ریموت خودرو بهتر است به محلی با جدیدترین تجهیزات مراجعه کنید. کلید کار در ساخت ریموت خودروهای داخلی و خارجی تجربه فراوانی دارد. مجموعه کلیدکار با سایت kelidcar.com خدمات ساخت سوئیچ اورجینال و یدکی و خدماتی مانند باز کردن درب خودرو در محل را انجام می‌دهد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها