|
کدخبر: 290348

خرید کیت فیس لیفت از وینرو

کیت فیس لیفت لندکروزر در واقع برای اصلاح نمای بیرونی تویوتا لندکروزر است. متأسفانه از سال 1393 به دلیل قوانین محدودکننده، شاهد واردات چندانی از این خودروی لوکس در ایران نبودیم. لندکروزر بازسازی شده به عنوان یک راه حل عملی در میان دوستداران خودروهای جدید تویوتا لندکروزر تبلیغ می شود. زیرا با پرداخت پول کمتر برای کیت فیس لیفت لندکروزر می توانند با چهره جدید لندکروزر آشنا شوند. برای خرید کیت فیس لیفت با مجموعه واردکننده لوازم یدکی وینرو تماس بگیرید.

قیمت کیت فیس لیفت لندکروزر بسته به ترجیحات مشتری متفاوت است و ظاهر لندکروز را در تمام قسمت های داخلی و خارجی خودرو تغییر می دهد. تغییر روکش صندلی، نصب آپشن های جدید، تعویض رینگ و لاستیک، نصب سقف جیر و نصب مانیتور اندرویدی لندکروز از جمله مهم ترین گزینه های کیت فیس لیفت لندکروزر است.

شکی نیست که تویوتا لندکروزر خودرویی قدرتمند، لوکس و شاید بهترین SUV جهان در بازار ایران است. زیرا امکان خرید مدل جدید این خودرو به عنوان مثال لندکروز 2022 در ایران وجود ندارد، مشتریان می توانند از طریق کیت فیس لیفت لندکروزر، تویوتای قدیمی خود را به مدل 2022 تغییر دهند.

آیا کیت فیس لیفت لندکروزر خوب است؟

انجام فیس لیفت لندکروزر نیاز به دانش زیادی در این زمینه دارد. سوالات و ابهامات زیادی در این زمینه وجود دارد که ایراداتی برای خودرو دارد و بسیاری معتقدند که نباید با کیت فیس لیفت لندکروزر این خودرو را ارتقاء داد. اما از طرفی به راحتی می توانید ظاهر قدیمی لندکروزر را به روز کنید و جذابیت آن را افزایش دهید. شما که هر ماه لباس عوض می کنید و لباس نو می پوشید، بد نیست چند سالی یک بار ظاهر ماشینتان را نو کنید.

از آنجایی که خودروهای لندکروز با استانداردهای بالایی ساخته می شوند و طول عمر بالایی دارند، مدل های قدیمی این خودروها در کشورهای جهان سوم نیز مشتریانی دارند. با کیت فیس لیفت لندکروزر می‌توانید یک تویوتا لندکروزر قدیمی را به مدل جدید 2022 تبدیل کند.

کیت فیس لیفت لندکروز برای چیست؟

فیس لیفت لندکروزر در واقع به معنای تغییر ظاهر خودروی شماست، یعنی قطعاتی مانند چراغ‌های جلو، کاپوت، جلوپنجره، سپر و چراغ‌های عقب، آینه‌های جانبی، رینگ‌ها، دستگیره‌های در و قطعات داخلی مانند داشبورد ، تعویض واحد کنترل، تعمیر داخلی، مانیتور، شیر خنک کننده و غیره با کیت فیس لیفت لندکروزر تغییر می‌کنند.

با کیت فیس لیفت لندکروزر قطعات جدید برای ماشین خود استفاده کنید. با این حال، فیس لیفت به معنای تغییر تمام قسمت های خارجی برای زیباسازی و ارتقای خودرو است. شما می توانید با جراحی های مختلف زیبایی چهره خود را افزایش دهید. شما همچنین می توانید ظاهر خودرو خود را با تغییر دادن آن بهبود بخشید.

با کیت فیس لیفت لندکروزر می توانید چهره لندکروز خود را تغییر دهید. بسیاری از مردم توانایی خرید یک لندکروز جدید و پیشرفته را ندارند. اما با هزینه کمتر، آنها لندکروزر خود را تا سال 2022 به یک مدل جدید ارتقا دادند. اینگونه لندکروز 2010 را به لندکروزر 2022 تبدیل می‌کنید. حتی خود خودروسازان نیز از چنین ترفندهایی برای ایجاد یک ماشین جدید استفاده می کنند.

شاید بارها شنیده باشید که یک شرکت خودروسازی نسخه مخصوص به خود را با عرضه کرده است. فیس لیفت در واقع تغییر ظاهر قدیمی خودرو و تبدیل آن به خودروی جدید است. اگر می خواهید مدل لندکروز خود را به لندکروز 2019 و جدیدتر تغییر دهید، کیت فیس لیفت لندکروزر آماده انجام این کار به صورت حرفه ای و با بهترین کیفیت است.

مشخصات کیت فیس لیفت لندکروزر

مهم ترین گزینه ها برای تغییر لندکروز 2008 به 2015 به لندکروز 2019:

  • نصب آخرین آپشن تویوتا لندکروزر

  • تعویض صندلی و روکش تویوتا و کف پوش

  • تعویض سپر عقب و سپر جلو

  • تودوزی در مدل 2019 تغییر کرده است

  • تعویض فرمان با سقف جیر و کف فرش مشکی در سال 2019

  • چراغ های جلو و عقب روی مدل اسپرت 2019

  • مانیتور اندروید لندکروز

  • نصب دوربین 360 درجه و دزدگیر تویوتا

  • تغییرات در سخت افزار داخلی و خارجی

  • تغییر پارچه‌های داخل خودرو

  • کاپوت و سایر قسمت های ماشین قابل تعویض است

کیت فیس لیفت هایلوکس

کیت فیس لیفت هایلوکس 2021 جدیدترین فیس لیفت ارائه شده برای این خودرو تاکنون است. کیت فیس لیفت هایلوکس 2021 شامل جزئیات زیادی است. از مجموعه کامل سپر و جلو پنجره و مه پروژکتور، نرده یا فلپ گلگیر ودارای چراغ های جلو و عقب است.

هایلوکس در این طراحی جدید چهره ای ماسل پیدا کرد و طرفداران زیادی پیدا کرد. با توجه به اینکه مدل 2021 این خودرو وارد کشور ما نمی شود، دارندگان مدل های هلیکس 2016 به بالا می توانند این ظاهر را بدون تغییر درب موتور (کاپوت) و گلگیرها با کیت فیس لیفت هایلوکس انجام دهند. جنس قطعات ABS درجه 1 وارداتی می باشد. طراحی لامپ های جلو و عقب با طراحی مجدد و استفاده از خطوط نئون چهره هایلوکس را بسیار جذاب کرده است. این کیت فیس لیفت هایلوکس به عنوان طراحی فاش شده در تایلند شناخته می شود و در طراحی و تعداد قطعات با نماهای معمولی 2021 تفاوت دارد.

کیت فیس لیفت لکسوس

لکسوس RX350 و طراحی فیس لیفت 2020 یک چهره بسیار جدید و خاص برای این خودرو است. این کیت فیس لیفت لکسوز RX350 با پروژکتورهای مخصوص به خود ارائه می شود که شباهت بی نظیری به مدل 2020 دارد. کیت فیس لیفت لکسوز RX350 ABS ممتاز وارداتی است.

مشخصات کیت فیس لیفت لکسوس

چراغ جلو، سپر جلو، جلو پنجره، جلوپنجره کرومی، زیر سپر جلو، اسپویلر داخل سپر، چراغ های جلوی دو حالته Fabric Socket Delight، محافظ پلاستیکی ABS، سپر جلو با قسمت پایین سپر و پروژکتور و...

کیت فیس لیفت پرادو

فیس لیفت پرادو یکی دیگر از راه های ارتقا خودرو پرادو است که با کیت فیس لیفت پرادو انجام میشود. با واردات و عرضه کیت فیس لیفت پرادو وارداتی رضایت مشتریان زیادی که بدیل مشکلات قادر به خرید مدل جدید نیستند جلب شده.

متاسفانه با ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی، مدل های جدید تویوتا پرادو به صورت عمده وارد کشور نشد. از این رو دوستداران تویوتا پرادو که تعدادشان در ایران بسیار زیاد است از کیت فیس لیفت پرادو استقبال کردند. در واقع چهره جدید پرادو همان مدل قدیمی است که با نصب کیت فیس لیفت پرادو در کشور تغییر شکل داده است. کیت فیس لیفت پرادو با فیس لیفت تمامی قطعات پرادو مانند چراغ ها، سپرهای عقب و جلو، سیستم داخلی، صندلی ها، داشبورد، فرمان، روکش و رنگ های صندلی و نصب مانیتور، خودرویی کاملا متفاوت با آپشن های جدید ارائه می کند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها