|
کدخبر: 290280

آموزش پاکسازی پوست در ایران فیشیال

آموزش فیشیال یا پاکسازی و جوانسازی پوست صورت، یکی از بهترین روش های افزایش زیبایی چهره است که نه تنها در زیبایی بلکه در سلامتی پوست نیز موثر است و کسانی که آن بیاموزند، علاوه بر آن که می توانند از این راه کسب درامد داشته باشد، از این امکان نیز برخوردار هستند که روتین مراقبت های پوستی خود را رعایت کنند و به کمک آن زیبایی و سلامتی پوست صورت را تا پایان عمر حفظ نمایند و دیر تر با ایجاد چین و چروک یا عارضه های پوستی مواجه شوند.

زیرا فیشیال پوست از جمله روش هایی است که می تواند مشکلات پوستی مختلف مانند: جوش، اکنه، چین و چروک، لکه های پوستی و ... را کاهش دهد یا مانع از ایجاد انها بر روی پوست شود. از طرف دیگر این روش کمک می کند که کلاژن سازی در سطح پوست افزایش یابد و به جوانسازی پوست صورت کمک شود؛ اما این موارد تنها مزایای فیشیال محسوب نمی شود بلکه مزیت های بسیار بیشتری نیز در این روش نهفته است که بر اساس انها به بررسی آموزش پاکسازی پوست می پردازیم تا اگر قصد دارید که از یک راه بسیار مناسب کسب درامد کنید و یا به جوانسازی پوست خود کمک کنید، اطلاعات کافی در مورد آموزش آن داشته باشید.

آموزش فیشیال صورت

آموزش فیشیال صورت که در آموزشگاه های مختلف تهران یا سایر شهرستان ها انجام می شود، به گونه ای است که در آن مراحل مختلفی در جهت پاکسازی، جوانسازی و لایه برداری از پوست انجام می شوند؛ به صورت کلی فیشیال صورت شامل 6 الی 7 مرحله است که هر یک از بخش های تشکیل دهنده آن در جهت برطرف کردن یکی از مشکلات پوستی است.

دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج

در حالت کلی فیشیال را میتوان همراه با مراحل ذکر شده در زیر مد نظر قرار داد که آموزش آن برای متقاضیان باید به صورت کامل، جامع و همراه با تمامی جزئیات مورد نیاز انجام شود:

  • پاکسازی و اماده سازی پوست

  • استفاده از بخار و بخور دادن صورت

  • لایه برداری پوست صورت

  • استخراج جوش های سر سیاه و سر سفید

  • ماساژ دادن پوست

  • استفاده از ماسک صورت

  • به کار بردن کرم های مرطوب کننده مناسب

هفت مرحله ذکر شده در فوق در واقع اصلی ترین بخش های فیشیال محسوب می شوند که اگر بخواهیم کمی جزئی تر به این موضوع نگاه کنیم، مراحلی همچون دریافت مشورت از متخصص فیشیال و آماده شدن فرد را نیز باید به آن بیفزاییم؛ اما 7 مرحله ذکر شده اصلی ترین بخش هایی هستند که در دوره آموزش فیشیال صورت باید حتما به شکل کامل به متقاضیان آموخته شود.

نکاتی در رابطه با آموزش تخصصی فیشیال پوست

آموزش جوانسازی صورت بهتر است که به شکل تخصصی انجام شود و اگر مایل به آموختن این روش هستید، توصیه می کنیم که در آموزشگاه های معتبر به آموزش تخصصی فیشیال پوست بپردازید تا از زوایای مختلف با این روش آشنا باشید. مراجعی که این تکنیک را به شکل کاملا تخصصی آموزش میدهند، حتما به آموزش فیشیال پوست خشک و تفاوت آن با فیشیال پوست چرب اشاره می کنند و این دو بخش را به شکل کاملا مجزا به شما می آموزند. زیرا رسیدگی به پوست چرب و خشک متفاوت است و برای هر یک از بخش های فیشیال که در بخش فوق به انها اشاره شد، باید برای هر یک از این انواع پوست، مواد مختلفی به کار برده شوند.

آموزش فیشیال پوست خشک

به صورت کلی در آموزش فیشیال پوست خشک به هنرجویان عزیز آموخته می شود که برای انواع پوست خشک باید از چه موادی استفاده شود تا خشکی پوست اشخاص افزایش نیابد و یا امکانی برای آنها فراهم شود که میزان خشکی پوست کاهش یابد و ph پوست به حد متعادل برسد. در صورتی که این مطلب به خوبی به هنرجو آموزش داده نشود، خشکی پوست بیشتر می شود و مشکلات پوستی برای افراد افزایش می یابد. در نتیجه فیشیال تاثیرات معکوس بر روی پوست می گذارد.

به عنوان مثال: در آموزش فیشیال پوست خشک، انواع ماسک صورت که برای این نوع پوست مناسب هستند به هنرجو معرفی می شود و یا برای بخور صورت، از ترکیباتی استفاده می شود که پوست مرطوب و شاداب شود.

آموزش فیشیال پوست چرب

آموزش فیشیال پوست چرب همچون مورد فوقانی به نحوی است که در آن از متریال مفید برای پوست چرب استفاده می شود؛ به صورت کلی پوست خشک و چرب هر دو دارای مشکلاتی هستند که باید وضعیت آنها به حد نرمال برسد. در نتیجه برای پوست چرب باید از موادی در فیشیال استفاده کرد که ph پوست متعادل شود و چربی آن کاهش یابد.

پوست چرب مستعد اکنه و جوش است و تا زمانی که ph آن کنترل نشود، مشکلات پوستی در آن برطرف نمی شوند. اما اگر فیشیال صورت برای این نوع پوست با اصول صحیح و به شکل تخصصی انجام شود، در برطرف شدن این مشکلات به میزان زیادی موثر خواهد بود.

 

مزایای آموزش فیشیال تخصصی چیست؟

اصلی ترین مزایای آموزش فیشیال تخصصی صورت را میتوان از قبیل زیر مد نظر قرار داد:

  • تسلط یافتن بر جوانسازی، پاکسازی و لایه برداری پوست

  • آموختن نحوه پاکسازی انواع گونه های پوستی

  • امکان استفاده از این روش برای مراقبت های پوستی شخصی

  • امکان کسب درآمد از این روش در هر شرایطی و انجام آن برای دیگران

  • تسلط یافتن بر تمامی جوانب فیشیال و آشنا شدن با ریزه کاری های موجود

  • کسب مهارت بسیار زیاد و اشراف بر تمامی مسائل پوست

  • و...

 

بخش پایانی و اهمیت آموزش فیشیال صورت

پوست که بیشترین بخش بدن را در برمی گیرد، همانند سایر بخش های بدن به رسیدگی و مراقبت نیاز دارد و پوست صورت که بیشتر از سایر قسمت های بدن در معرض آلودگی و یا مجاورت هوا قرار می گیرد و حساس تر از پوست سایر نقاط بدن است، باید بیشتر تحت مراقبت قرار گیرد. از این جهت لازم است تا از روشی همچون فیشیال در روتین مراقبت های پوستی استفاده کرد تا سلامتی و زیبایی آن حفظ شود و مانع از بروز مشکلات پوستی شد.

به عنوان مثال: همان طور که استحمام کردن امری ضروری و لازم است، مراقبت های پوستی و پاکسازی آن نیز امری ضروری خواهد بود که با آموزش پاکسازی پوست میتوان در این زمینه قدم های مثبتی برای خود یا دیگران برداشت؛ پس با این وجود این روش را بیاموزید تا زیبایی و سلامتی پوست خود و دیگران را حفظ کنید و کسب درامدی از این راه در سالن های زیبایی داشته باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها