|
کدخبر: 147317

یحیی امروز سر تمرین پرسپولیس نرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرین شرکت نکرد تا شائبه قهر او جدی شود.

ورزش یحیی امروز سر تمرین پرسپولیس نرفت

طبق روال معمول تمرین تیم پرسپولیس امروز در دو ورزشگاه متفاوت بین بازیکنان اصلی و ذخیره بعد از بازی روز گذشته مقابل استقلال برگزار شد.

نکته عجیب و البته قابل پیش‌بینی این بود که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در این جلسه تمرینی حاضر نشد.

سرمربی سرخپوشان که روز گذشته در نشست خبری از هیات مدیره باشگاه گلایه کرده بود و حتی به وزیر ورزش هم بابت حضور مهدی رسول پناه به عنوان رئیس هیات مدیره اولتیماتوم داده بود، امروز در تمرین غیبت کرد تا شائبه ناراحتی‌اش و اینکه اگر این وضعیت ادامه داشته باشد دیگر نمی‌خواهد با سرخپوشان ادامه دهد تقویت شود.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این شرایط چیست. گفته می‌شود امروز جلسه هیات مدیره سرخپوشان برگزار می‌شود هر چند که مدیران این تیم واکنشی رسمی به برگزاری جلسه نداشته‌اند.

البته این تنها مشکل پرسپولیس نیست. بازیکنان این تیم از مدت‌ها قبل بابت عدم دریافت مطالبات خود ناراضی هستند. سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از حضورش در این باشگاه مطالبات فصل گذشته آنها را پرداخت کرده اما مطالبات فصل جاری فقط ۱۰ درصد پرداخت شده که همین باعث نارضایتی بازیکنان پرسپولیس شده است.

به زودی نیم فصل فرا می‌رسد و این طور که به نظر می‌رسد از باشگاه پرسپولیس هم خبری از پول نیست.

یحیی گل محمدی که امروز در تمرین شرکت نکرده ظاهرا امروز به باشگاه پرسپولیس رفته تا در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه شرکت کند اما کسی در باشگاه نبوده و او هم محل باشگاه را ترک کرده است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها