|
کدخبر: 185796

بازدید مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از موسسه صمت

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از موسسه صمت بازدید کرد.

نمایشگاه بازدید مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از موسسه صمت

حسن زمانی امروز ۲۲ تیر ماه با حضور در موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت از تحریریه روزنامه صمت و پایگاه خبری گسترش نیوز بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت روزنامه نگاران و خبرنگاران این موسسه قرار گرفت.

این بازدید در راستای افزایش تعامل میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با رسانه های تخصصی حوزه صنعت نمایشگاهی کشور برگزار شد.

در جریان این

بازدید وی از امکانات تخصصی هولدینگ مطبوعاتی صمت دیدن کرد و برای تداوم همکاری های تخصصی با این مجموعه مطبوعاتی اعلام آمادگی کرد.

زمانی همچنین با ابراز امیدواری از وجود سرویس اختصاصی صنعت نمایشگاهی در بخش ویژه نامه های این مجموعه خاطر نشان ساخت: همکاری دوجانبه موسسه صمت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به رشد و توسعه همه جانبه این صنعت در کشور منجر خواهد شد.

وی در گفتگو با خبرنگاران سرویس نمایشگاه این رسانه به بیان برخی اقدامات انجام شده در راستای اعتلای صنعت نمایشگاهی در حوزه‌های مختلف پرداخت.

وی در خصوص آخرین جزییات حضور پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که به عنوان افتخار جمهوری اسلامی ایران در حوزه پروژه‌های ملی کشور ثبت خواهد شد،‌ پروژه پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی است. شروع ساخت این پاویون از نیمه آذر ماه سال ۹۹ آغاز شد و با لطف خدا و پشتکار همکاران ما در شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در مرداد سال جاری این پروژه به اتمام خواهد رسید.

زمانی با بیان اینکه این پروژه وسعت ۲۰۱۴ متر مربع مساحت دارد گفت: ساخت پاویون ایران با این مساحت در ۸ ماه یک رکورد بی‌نظیر در صنعت ساختمان است. خوشبختانه این پاویون در بین ۱۹۸ کشور جهان از حیث معماری، زیبایی و برخی ریزه‌کاری‌های خاص ایرانی در میان ۸ پاویون برتر شناخته شده است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در ادامه این گفتگو پیرامون برخی مسائل مانند نقشه راه صنعت نمایشگاهی کشور، استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در این صنعت و غیره نقطه نظراتی را مطرح کرد که در آینده‌ای نزدیک مشروح گفتگوی وی در همین صفحه منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها