|
کدخبر: 121648

جزئیاتی از برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور تعداد زیادی از شرکت های ساختمانی و شرکت های فعال و مرتبط با این حوزه برگزار شده است.

نمایشگاه جزئیاتی از برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم عرضه کننده انواع دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی با حضور در این نمایشگاه آماده ارائه خدمات به شرکت های مهندسی و صنایع ساختمانی می باشد. علاقه مندان به حوزه خدمات ساخت و ساز، صنایع ساختمانی و خدمات نظافت این صنایع می توانند با حضور در نمایشگاه بین المللی سالن ۷ غرفه ۷۱۹ از خدمات و تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه ارائه شده توسط شرکت ابراهیم در این زمینه دیدن فرمایند. این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ الی ۲۳ شهریور ماه، ساعت ۱۰ الی ۱۸ آماده ارائه خدمات به علاقمندان خواهد بود.

اطلاعات تماس با شرکت ابراهیم

برای مشاهده محصولات و بازدید از سایت ابراهیم بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: شرکت ابراهیم

شماره تماس: ۸۷۱۸۴-۰۲۱

ساختمان۱

کاربرد انواع تجهیزات نظافت صنعتی در کارگاه های ساختمانی و صنعت ساخت و ساز

صنعت ساختمان سازی از بزرگترین و اصلی ترین صنایع در یک کشور محسوب می شود. محوطه کارگاه ها به دلیل تردد ماشین آلات، کارگران و افراد زیاد بوده و اغلب به آلاینده های مختلف دچار هستند. به همین جهت حفظ نظافت آنها علاوه بر جلوه ظاهری، می تواند در کیفیت ساخت و ساز ساختمان تاثیرگذاری بسیاری داشته و ایمنی کارگران را در محیط کارگاه افزایش خواهد داد. با بکار گیری تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی می توانید فرایند نظافت کارگاه های ساختمانی را سرعت بخشیده و در حفظ سلامت و افراد و کارکرد بهینه تجهیزات در چنین محیطی موفق تر از پیش ظاهر شوید. حفظ ایمنی و نظافت در محوطه کارگاه ساختمانی به جهت حفظ سلامت افراد و کارکرد بهینه ماشین آلات صنعتی ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد. همچنین رعایت نظافت در هنگام ساخت سازه های بزرگ باعث حفظ کیفیت ساختمان و رعایت استاندارد های ساختمانی گشته و می تواند از بسیاری هزینه های ناخاسته در حین ساختمان سازی جلوگیری به عمل آورد.

تجهیزات نظافت صنعتی کاربردی در صنعت ساختمان سازی

با پیشرفت تکنولوژی و طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی بزرگ، دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی نیز پا به عرصه ظهور گذاشته و روز به روز پیشرفته تر و کارآمد تر از قبل شده اند. این تجهیزات برای نظافت محیط های صنعتی و کارگاه های ساختمانی کاربرد فراوان داشته و در حفظ کیفیت، ایمنی و نظافت آنها نقش مهمی ایفا می نمایند. دستگاه هایی همچون اسکرابر و سوییپر صنعتی، واترجت صنعتی، نماشوی و جاروبرقی صنعتی از جمله تجهیزات نظافت مکانیزه ای هستند که در صنعت ساختمان سازی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

ساختمان۲

کاربرد اسکرابر و سوییپر صنعتی در صنایع ساختمان سازی

استفاده از تجهیزات نظافتی در کارگاه های ساختمانی جهت جمع آوری ضایعات، ذرات و مواد زائد و گرد و غبار از متداول ترین روش های نظافت چنین محیط هایی است. سوییپر صنعتی یا جاروی خیابانی از رایج ترین و پر سرعت ترین دستگاه های مکانیزه نظافتی برای انجام فرآیند نظافت کارگاه های ساختمانی است. تفاوتی ندارد که ساختمان در حال ساخت باشد یا در حال بازسازی، ضایعات ساختمانی همواره می توانند باعث بروز مشکلات و عقب افتادن روند ساخت و ساز گردند. از این رو به کار گیری تجهیزات نظافتی همچون سوییپر صنعتی می تواند به طور بهینه به جمع آوری آلودگی های ریز و درشت و ذرات گرد و غبار از محیط کارگاه پرداخته و امنیت محیط را برقرار نگه دارد. از مزایای به کارگیری سوییپر صنعتی در کارگاه های ساختمانی می توان به کاهش احتمال بروز حوادث و افزایش ایمنی محیط کارگاه، کاهش زمان نظافت و بالا رفتن کارایی کارگاه، کنترل و جمع آوری آلودگی ها و مواد زائد و بهبود کیفیت نظافت و بالابردن رضایتمندی صاحبان سرمایه و مشتریان اشاره نمود.

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی نیز از تجهیزات نظافت مکانیزه است که برای شستشوی انواع سطوح کف در محیط های ساختمانی اداری و یا تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. زمین شوی صنعتی می تواند در مدت زمان کوتاهی مساحت زیادی را با صرف میزان پایین آب و شوینده شستشو داده و خشک نماید. زمین شوی صنعتی دارای دو رده اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار است.

ساختمان۳

به کار گیری جاروبرقی صنعتی در حذف ضایعات ساختمانی

مکش آلودگی ها، جابجایی مواد تر و خشک و حذف آلاینده های کارگاه های ساختمانی از عمده موارد کاربری و استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی است. از این دستگاه می توان در حذف انواع آلاینده های صنعتی استفاده نمود. جاروبرقی صنعتی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند و برای جمع آوری ذرات یا مکش مواد خاص کاربرد دارند. در کارگاه های ساختمانی که همواره با حجم زیادی از آلودگی، گرد و خاک و مواد زائد پراکنده مواجه اند، به کارگیری جاروبرقی صنعتی می تواند راه حل مناسب و پر سرعتی برای کسب نتیجه مطلوب نظافت باشد. جمع آوری غبار به هنگام برش سنگ، تخریب بتن و انجام حفاری از دیگر کاربرد های جاروبرقی های صنعتی می باشد.

شستشوی ماشین آلات و تجهیزات ساخت ساز با استفاده از واترجت صنعتی

آلودگی ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی در حین ساخت و ساز، اجتناب ناپذیر بوده و حفظ نظافت آنها، کیفیت کارایی این تجهیزات را تضمین می کند. واترجت صنعتی با قابلیت پاشش آب با فشار بالا توانایی شستشوی عمقی و جداسازی انواع آلاینده ها از سطح دستگاه ها، تجهیزات وماشین آلات صنعتی را دارد. این دستگاه نظافت صنعتی با فشار و دمای مناسب آب می تواند انواع آلودگی های سرسخت، چربی ها و بتن را در کمترین زمان و بدون ایجاد آسیب در بدنه ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی از بین برده و بدنه ماشین آلات را جرم زدایی کرده و شستشو دهد. مزایای استفاده واترجت در شستشوی ماشین آلات در کارگاه های ساختمانی می توان به شستشوی انواع سطوح هموار و ناهموار، صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه ها و زمان نظافت، کاربری در راستای لکه بری، جرم زدایی، لایه برداری و تخریب بتن  و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

ساختمان۴

نماشویی ساختمان با استفاده از دستگاه نماشوی صنعتی

نمای ساختمان ها اولین بخش ساختمان است که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. بعد از اتمام ساخت سازه های ساختمانی نماشویی آنها باعث میشود زیبایی و جلوه ظاهر آنها دو چندان شده و در نظر مشتریان تاثر گذار باشد. به کار گیری دستگاه نماشوی صنعتی برای نظافت نمای ساختمان به نصب داربست نیاز نداشته و کاربر می تواند به راحتی و بدون خطر بروز حوادثی همچون سقوط از ارتفاع ساختمان هایی تا ارتفاع 15 متر را به راحتی نماشویی کند. کاربرد دستگاه نماشو در کاهش هزینه ها، کاهش احتمال بروز حوادث، افزایش سرعت نظافت نما و کیفیت بالای شستشوی نما را به همراه خواهد داشت.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر