|
کدخبر: 282563

قیمت پروژه سئو در سال 1401 + نحوه محاسبه هزینه سئو - پونه مدیا

فناوری قیمت پروژه سئو در سال 1401 + نحوه محاسبه هزینه سئو - پونه مدیا

انجام سئو یه صورت پروژه ای تخصص پونه مدیا است. این شرکت با نزدیک به 20 سال سابقه در زمینه سئو و طراحی سایت یکی از باتجربه ترین های سئو در ایران است. متخصصان سئو پونه مدیا به شما و کسب و کارتان کمک می کنند تا در مدت زمان پروژه به اهداف تجاری خود برسید. برای اطلاع از قیمت سئو در سال 1401 و نحوه محاسبه هزینه سئو، به وب سایت پونه مدیا مراجعه کنید یا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو مهم‌ترین جنبه استراتژی‌‌های بازاریابی دیجیتال است. در حالی که مشتریان کسب‌وکارها برای مقایسه قیمت و کیفیت محصولات و خدمات مورد نیاز خود به نتایج موتورهای جستجو اعتماد می‌کنند، سرمایه گذاری بر روی سئو منجر به متمایز شدن شرکت‌ها از یکدیگر می‌شود. شما برای استخدام یک شرکت متخصص سئو می‌توانید از میان گزینه‌های استخدام ساعتی، ماهانه و یا حتی پروژه‌ای دست به انتخاب بزنید. با این وجود، استخدام متخصصان سئو بر اساس پروژه به شما کمک می‌کند نتیجه بهتری از سرمایه‌گذاری خود دریافت کنید. نحوه محاسبه هزینه سئو بر اساس عواملی نظیر مخاطبان هدف، میزان و همچنین وضعیت فعلی سئو وب‌سایت تعیین می‌شود. اگر به دنبال استخدام متخصصان سئو هستید و نمی‌دانید قیمت پروژه سئو در سال 1401 و نحوه محاسبه هزینه سئو چگونه است، با پونه مدیا تماس بگیرید.

قیمت پروژه سئو در سال 1401

اطلاع از قیمت پروژه سئو در سال ۱۴۰۱ به شما کمک می‌کند برای استخدام متخصصان سئو آگاهانه‌تر عمل کنید. به‌طورکلی، زمانی که برای خرید خدمات اقدام می‌کنید لازم است از جزئیات خدمات دریافتی و نتیجه نهایی سرمایه‌گذاری خود اطلاع داشته باشید. با توجه به این که خدمات سئو بسیار متنوع هستند، برترین خدماتی را که می‌توانند وب‌سایت شما را در صدر رده‌بندی موتورهای جستجو قرار دهند و قیمت سئو را تعیین می کنند، با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم:  

  • تجربه شرکت سئو

سابقه و تجربه شرکت سئو به‌عنوان اولین عامل قیمت‌گذاری سئو شناخته می‌شود. به‌عنوان‌مثال، پونه مدیا با برخورداری از تیم متخصصان سئو بامهارت و مشاوران باتجربه می‌توانند سئو وب‌سایت شما را ارتقا دهند. در حالی که تجربه و نام شرکت سئو می‌تواند قیمت سئو را افزایش دهد، پونه مدیا به دنبال ارائه خدمات حرفه‌ای سئو با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

2

  • اندازه شرکت کارفرما

اگر شرکت شما یک شرکت تازه‌کار است که هنوز وب‌سایت رسمی خود را راه‌اندازی نکرده هزینه متفاوتی را نسبت به یک شرکت نوپا دارای وب‌سایت می‌پردازد. علاوه بر این، کسب‌وکارهای بزرگ و نامداری که سال‌ها در صنعت خود فعالیت می‌کنند نیز به دلیل محصولات و خدمات بیشتر و در پی آن مشتریان فراوان، به سئو تخصصی‌تری نیاز خواهند داشت. 

  • وضعیت فعلی سئو

بر خلاف تصور رایج ساخت و راه‌اندازی هر چیز از ابتدا ساده‌تر از اصلاح آن است. باتوجه‌به اینکه وضعیت سئو وب‌سایت به بررسی نیاز دارد و لازم است کاستی و کمبودهای آن پیش از شروع کار تشخیص داده شوند، هزینه بهبود سئو می‌تواند با سئو یک وب‌سایت تازه‌ راه‌اندازی شده بیشتر باشد. در نظر داشته باشید که پونه مدیا با بررسی موارد ذکر شده مناسب‌ترین قیمت سئو را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

  • مدل قرارداد سئو

یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار در قیمت پروژه سئو در سال 1401 مدل قراردادی است که با شرکت سئو می‌بندید. به‌عنوان‌مثال، هزینه قراردادهای ساعتی، ماهانه، عملکرد محور و پروژه محور متفاوت است.

سئو پروژه‌ای چیست؟

متخصصان سئو پونه مدیا به شما سئو پروژه‌ای را پیشنهاد می‌کنند. این سبک سئو به دلیل مشخص‌بودن زمان هدف نقش مهمی در سرعت بهبود وضعیت سئو ایفا می‌کند. سئو پروژه‌ای مبتنی بر اساس تکمیل یک پروژه انجام می‌شود و دقیقاً همین ویژگی باعث افزایش تسلط متخصصان پونه مدیا و در پی آن دستیابی به نتیجه مورد نظر می‌شود. این نوع قراردادها شروع و پایان کاملاً مشخصی دارند و اهداف خاصی را دنبال می‌کنند. افزایش ترافیک وب‌سایت در زمان مشخص، انتشار محتوای سئو پسند مداوم، بهبود سئو داخلی سایت، دریافت لینک و افزایش فروش، اهدافی هستند که توسط تیم پونه مدیا در یک پروژه سئو انجام می‌پذیرند.

نحوه محاسبه هزینه سئو در حالت پروژه محور

کسب و کارهایی که برای ارتقا سئو وب‌سایت خود به شرکت پونه مدیا مراجعه می‌کنند، با پاسخ به سوالاتی که در ادامه برای شما گردآوری شده‌اند تعیین می‌کنند چه هزینه‌ای باید برای سئو در حالت پروژه محور بپردازند.

  • دامنه وب‌سایت شما چیست؟
  • وب‌سایت شما چه مدت فعالیت می‌کند؟
  • وب‌سایت‌های رقیب شما چه وب‌سایت‌هایی هستند؟
  • ترافیک ارگانیک فعلی شما در گوگل آنالیتیکس چه وضعیتی دارد؟
  • برای رتبه بندی وب‌سایت خود در گوگل متکی به کلمات کلیدی مشخص یا کلمات کلیدی رقابتی هستید؟
  • آیا وب‌سایت شما در صفحات اول جستجوی محلی و ملی مشاهده می‌شود؟
  • بک‌لینک‌های وب‌سایت شما به درستی کار می‌کنند؟
  • نرخ پرش وب‌سایت شما در گوگل آنالیتیکس چقدر است؟

3

اگر هنوز نمی‌دانید برای بهبود سئو و در پی آن افزایش درآمدتان چه شرکتی را استخدام کنید، بد نیست با معایب استخدام شرکت‌های سئو ارزان‌قیمت آشنا شوید. مهم‌ترین مشکل استخدام این شرکت‌ها عدم وضوح فعالیت‌های انجام‌گرفته برای بهبود سئو وب‌سایت است. باتوجه‌به این که شرکت‌های سئو فراوانی با دریافت مبالغ خارج از عرف از روش‌هایی که از آنها با عنوان روش‌های کلاه‌ سیاه یاد می‌شود استفاده می‌کنند، دور از انتظار نیست که وضعیت کنونی سئو وب‌سایت شما آسیب ببیند. بهبود موقت سئو، لینک‌های اسپم، محتوای غیرکاربردی، استفاده از روش‌های قدیمی سئو تنها چند نمونه از فعالیت‌های شرکت‌های غیر معتبر هستند. برای پرهیز از ضررهای این‌چنینی به شما پیشنهاد می‌کنیم کار را به متخصصان باسابقه پونه مدیا محول کنید. مبلغ قراردادهای سئو در حالت پروژه محور به طور معمول بر اساس تعرفه و توافقی تعیین می‌شود.

برای استعلام قیمت سئو به سایت پونه مدیا مراجعه کنید و تعرفه سئو سایت در سال جاری را در صفحه قیمت سئو این سایت مشاهده کنید. 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها