|
کدخبر: 197342

هر آن چه که باید در خصوص آموزش فتوشاپ و پروژه پریمیر و کارت ویزیت لایه باز بدانید!

اگر از علاقه مندان به سبک های مختلف تولید ویدئو، متحرک سازی کاراکتر ها، ساخت بنر و پوستر تبلیغاتی و.... هستید در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی دو نمونه از محبوب ترین برنامه های شرکت ادوبی بپردازیم.

برنامه فتوشاپ و پریمیر دو نمونه از محبوب ترین برنامه های گرافیکی شرکت ادوبی هستند که امکانات بسیار قابل توجه ای را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. این نوع از برنامه ها با قابلیت هایی که در دل خود دارند می توانند تجربه لذت بخشی از تدوین فیلم، تولید تصاویر گرافیکی و... در اختیارتان قرار دهند.

آشنایی با برنامه فتوشاپ و روش های یادگیری و آموزش آن

فتوشاپ که امروزه در نسخه های متنوع ای در سطح وب وجود دارد، یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های گرافیکی شرکت ادوبی است که امکان ویرایش و ساخت عکس ها را در اختیارتان قرار می دهد. البته امکانات این نرم افزار به شدت بالا است و در این مقاله نمی توان به تمامی بخش های مهم آن پرداخت.

اگر به صنعت ترکیب و ویرایش عکس، ساخت تصاویر خلاقانه، چاپ و... علاقه مند هستید، بهترین شیوه ای که از طریق این راه می توان کسب درآمد نمود، یادگیری برنامه فتوشاپ است. برای یادگیری این برنامه نیز می توانید از پکیج های آماده موجود در سطح وب استفاده کنید و یا در کلاس های حضوری شرکت کنید.

عکس های پرسنلی ، پوستر های تبلیغاتی ، کارت های ویزیت ، بنر ها ، سربرگ‌ها ، رابط گرافیکی نرم افزار ها ، جلد نشریات ، تیتراژ فیلم ها ، محیط گرافیکی سایت ها و… از مهم ترین قابلیت هایی هستند که برنامه فتوشاپ در اختیار شما قرار می دهد.

فوتوشاپ۱

لطفاً بخوانید: آیا با استفاده از آموزش فتوشاپ و پروژه پریمیر می توان کارت ویزیت لایه باز را طراحی نمود؟

آشنایی با برنامه پریمیر و پروژه های آن

از دیگر برنامه های بسیار مهم و کاربردی شرکت ادوبی می توان به پریمیر اشاره نمود! پریمیر به حدی قدرتمند و قوی است که با استفاده از آن می توانید تیزر های تبلیغاتی و حتی تیتراژ فیلم های سینمایی را به زیباترین حالت ممکن طراحی کنید.

امروزه پروژه های مختلفی از این برنامه در سطح وب موجود است که به دست برترین طراحان این حوزه طراحی شده اند. به این سبک از پروژه ها، پروژه های آماده گفته می شود که در دسته بندی های متنوع ای ساخته شده اند تا این امکان را در اختیار طراحان قرار بدهد تا آن ها بتوانند نمونه کار های خود را در قالب پروژه های آماده تهیه کنند چراکه با استفاده از این پروژه ها شما می توانید در مدت زمان کمتری پروژه خود را آماده کنید.

فوتوشاپ۲

کارت ویزیت لایه باز چیست و با چه برنامه ای می توان آن را ساخت؟

همان طور که اشاره نمودیم یکی از اقداماتی که با آموزش فتوشاپ می توانید از آن کسب درآمد کنید، طراحی کارت ویزیت است. اصولا طراحی هر طرحی نیاز به ذوق، سلیقه و دانش کافی در آن حوزه دارد.

بنابراین اگر هنوز به این نقطه نرسیده اید، می توانید از کارت های ویزیت لایه باز استفاده کنید! کارت های ویزیت لایه باز نمونه های آماده و از پیش ساخته ای هستند که توسط طراحان حرفه ای با برنامه فتوشاپ طراحی شده اند.

این نمونه از کارت ویزیت ها در طرح های متنوع و مختلفی در سطح وب موجود است که می توانید مناسب ترین طرح را برای خود انتخاب کنید و تنها با تغییر الگوهای آماده آن همانند عکس، متن و... کارت ویزیت دل‌خواه خود را بسازید.

از کجا می توانم نمونه پروژه های آماده پریمیر و فایل لایه باز کارت ویزیت را دانلود کنم؟

تنها با یک جستجوی ساده در بستر اینترنت شما می توانید به این فایل ها دسترسی داشته باشید اما از آن جایی که برخی از آن ها پولی هستند و یا از کیفیت قابل قبولی برخوردار نمی باشند، توصیه می کنیم حتما به سایت جی اف ایکس دانلود مراجعه کنید!

این سایت با در اختیار داشتن بیش از 5 هزار پروژه آماده در زمینه های مختلف می تواند به عنوان یک مرجع معتبر و مناسب برای شما عزیزان در نظر گرفته شود تا بتوانید نمونه فایل های خود را در زیباترین حالت ممکن بسازید.

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر