|
کدخبر: 165781

این گوشی بهترین کیفیت نمایشگر را دارد

اطلاعات فاش شده از گوشی Sony Xperia ۱ III خبر از ساخت یک گوشی با صفحه نمایش ۴K و نرخ تازه سازی ۱۲۰Hz توسط این شرکت می‌دهد.

فناوری این گوشی بهترین کیفیت نمایشگر را دارد

اکنون اطلاعات کافی درباره گوشی هوشمند Xperia ۱ III در اختیار ما است و می‌دانیم که پیکربندی پرچمدار جدید سونی چگونه است. در هر صورت این گوشی جدید نسبت به Xperia ۱ II ۲۰۲۰، مطمئنا تفاوت‌ها و پیشرفت‌هایی دارد، اما نباید منتظر یک تغییر بنیادین بود.

ضخامت دوربین Xperia ۱ III بیشتر است و دارای یک لنز پریسکوپ مربع است که در مدل ۱ II وجود نداشت. این تلفن برای بزرگنمایی به جای تله فوتو از پریسکوپ استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی Sony Xperia ۱ III

این گوشی همان دوربین‌های Xperia ۱ II را دارد، اما با یک دوربین بیشتر، بهبود یافته است. ظاهراً این گوشی یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد و از وضوح ۴K برخوردار است که البته در سایر گوشی‌های سونی هم شاهد آن بوده‌ایم، اما تغییر در اینجا نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی آن است، بنابراین تصاویر دو برابر سریعتر از گوشی‌های قبلی این شرکت نمایش داده می‌شوند.

گوشی Sony Xperia ۱ III اولین تلفن همراه ۴K، ۱۲۰Hz است، بنابراین افرادی که به این مشخصه اهمیت می‌دهند تنها یک گزینه دارند.

گفته می‌شود که Sony Xperia ۱ III از چیپست Snapdragon ۸۸۸، همراه با ۱۲ گیگابایت RAM و اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. سرانجام گفته می‌شود که باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که نسبت به ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت II بسیار بالاتر است. به سرعت شارژ آن اشاره‌ای نشده است، اما ظاهراً دستگاه هم بی سیم و هم با دوشاخه شارژ می‌شود.

همچنین یک افشاگر، که سابقه افشای اطلاعات بی نظیری درباره پرچمداران سری Galaxy S۲۱ و ۲۰۲۰ Xperia را دارد، رندر‌های مبتنی بر CAD را درباره رقیب آیفون ۱۲ مینی که تحت عنوان Xperia Compact راه اندازی می‌شود، به اشتراک گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها