|
کدخبر: 103373

مشخصات و قیمت شیائومی ردمی ۹ لو رفت

گوشی شیائومی ردمی ۹ ظاهرا در تاریخ ۲۵ ژوئن رونمایی خواهد شد. حالا دو هفته مانده به معرفی این هندست، تصاویر، مشخصات و قیمت آن در سایت خرده‌فروشی آنلاین Lazada فاش شده است.

فناوری مشخصات و قیمت شیائومی ردمی ۹ لو رفت

مشخصات ذکر شده در این وب‌سایت فلیپینی، با شایعات قبلی همخوانی دارند و این بدین معنی است که ردمی ۹ مجهز به چیپست هلیو G۸۰ خواهد بود و دو نسخه حافظه ۳/۳۲ و ۴/۶۴ گیگابایتی خواهد داشت. البته کاربران با استفاده از کارت microSD قادر به افزایش حافظه دستگاه خواهند بود.

نمایشگر ردمی ۹ یک پنل۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD است که در بالای خود یک ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که پشت گوشی دارای نوعی پرداخت بافت‌مانند است که آن را شبیه به ترکیبی از پنل‌های پشت هندست‌های ردمی K۳۰ و ردمی نوت ۸ پرو می‌کند. در پنل پشت چهار دوربین وجود خواهد داشت که عبارتند از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌ستج ۲ مگاپیکسلی.

ردمی-مشخصات

ردمی ۹ در سه رنگ معرفی خواهد شد و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ وات و از طریق پورت USB-C خواهد گرفت.

ردمی-مشخصات۱

سایر مشحصات این هندست شامل حسگر اثر انگشت در پشت، سیستم تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی، IR Blaster، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شوند.

قیمت نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی ردمی ۹ برابر با ۱۴۰ دلار خواهد بود و نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی آن ۱۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. در حال حاضر، نسخه ۳۲ گیگابایتی گوشی برای خرید از طریق فروش آنلاین سریع قابل دسترس است.

نکته جالب اینکه شاخه فیلیپینی شیائومی هنوز به‌طور رسمی ردمی ۹ را رونمایی نکرده است، اما حالا با توجه به لیست شدن گوشی در سایت خرده‌فروشی Lazada، معرفی آن چندان دور نخواهد بود.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظر