|
کدخبر: 290477

ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیتر فشار زیمنس یکی از دقیق ترین تجهیزات تولید شده در اروپا توسط زیمنس آلمان است. انواع ترانسمیتر فشار زیمنس کارکردها و قابلیت‌های زیادی دارند اما نکته جالب و بارز آن‌ها تنوع در مدل‌های مختلف است. بنابراین اگر برای پروژه خود به هر دستگاهی با هر کارکردی نیاز دارید، می‌‌‌توانید به راحتی یکی از مدل‌های متنوع ترانسمیتر فشار زیمنس را انتخاب کرده و در پروژه خود استفاده کنید.

مدلهای ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیتر فشار زیمنس برای تشخیص مقادیر فشار و گزارش آن به صورت اعداد دیجیتالی استفاده می‌‌‌شود و از دیگر عملکردهای این دستگاه می‌‌‌توان به اندازه گیری فشار مطلق، اندازه گیری فشار تفاضلی، اندازه گیری دبی و اندازه گیری سطح اشاره کرد. این محصول را می توانید از نمایندگی زیمنس بخرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ترانسمیتر فشار زیمنس استفاده از تکنولوژی جدید و پیشرفته در تشخیص فشار و انتقال نتایج به اتاق کنترل است که انتخاب را برای شما آسان می‌‌‌کند. ترانسمیتر فشار زیمنس 7mf4033, 7mf4433, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P320/420, SITRANS P500, ترانسمیتر فشار زیمنس SITRANS P DS III, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P310 مدل‌های مختلف موجود در بازار هستند.

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیترهای فشار زیمنس دارای ابزار و لوازم جانبی مختلفی هستند که بسته به نمایشگر و نوع ابزار قابل تغییر هستند. معمولا ترانسمیتر فشار زیمنس دارای LCD برای نمایش است که می‌‌‌تواند فشار را در مقیاس‌های اندازه‌گیری مختلف نمایش دهد. این گزارش فشار و گزارش شدت جریان نیز به صورت بی سیم از طریق پروتکل‌های ارتباطی بین المللی و کابل ارتباطی انجام می‌‌‌شود. فرآیند کار ترانسمیتر فشار زیمنس به این صورت است که قسمت دیافراگم به مخزن یا سیستم مورد نیاز در فرآیند متصل می‌‌‌شود. هنگامی‌‌‌که فشار سیستم وارد این دیافراگم می‌‌‌شود، یک مبدل برای تبدیل فشار به دبی وجود دارد که نتیجه نهایی را به صورت اعداد دیجیتالی برای فشار گزارش می‌‌‌کند.

می‌‌‌توان از اعداد برای نشان دادن سطح مایع در یک مخزن یا در موارد دیگر استفاده کرد، به همین دلیل به ترانسمیتر فشار زیمنس اهمیت زیادی داده می‌‌‌شود. معمولا برای کالیبره کردن این دستگاه از‌هارت 475 استفاده می‌‌‌شود. ترانسمیتر فشار زیمنس از چدن و ​​فولاد ضد زنگ ساخته شده است که توانایی بالایی در تحمل فشار بالا و شرایط خورندگی دارد. دقت ترانسمیتر فشار زیمنس گزارش فشار تقریباً 0.065 درصد است که این پایداری را به مدت 60 ماه حفظ می‌‌‌کند.

علاوه بر این، مدل‌های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس می‌توانند فشار را از 1 میلی‌بار تا 700 بار گزارش کنند که اعداد قابل‌توجهی هستند. به این معنی که ترانسمیتر فشار زیمنس را می‌‌‌توان در شرایط مختلف استفاده کرد و کارایی آن را تضمین کرد. ترانسمیتر فشار زیمنس با جریان‌های 4 تا 20 میلی آمپر کار می‌‌‌کنند و محدوده جریان وسیعی را پوشش می‌‌‌دهند. بنابراین در جمع بندی می‌‌‌توان این دستگاه‌ها را به عنوان ابزاری موثر و مفید در زمینه‌های مختلف صنعت و فرآوری معرفی کرد.

ترانسمیتر فشار روزمونت

ترانسمیتر فشار روزمونت یکی از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد در صنعت هستند و از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. ترانسمیتر فشار روزمونت در محدوده گیج 2000- تا 4000 PSI تولید می‌‌‌شوند.

ترانسمیتر فشار روزمونت با استفاده از قطعات با کیفیت و رعایت استانداردهای مربوطه، گزینه‌های زیادی برای رفع نیاز کاربران دارد. این برند ترانسمیتر فشار روزمونت خود را در انواع مختلف عرضه می‌‌‌کند.

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار روزمونت

شرکت مهندسی روزمونت در سال 1956 برای ارائه تجهیزات دقیق برای کاربردهای آمریکایی تاسیس شد. برند امرسون روزمونت بیش از 50 سال تجربه در زمینه تجهیزات اندازه گیری فشار دارد و بیش از 10 میلیون دستگاه اندازه گیری فشار روزمونت (ترانسمیتر فشار روزمونت) در سراسر جهان نصب شده است. نسل اول مبدل فشار آنالوگ ساخت این شرکت، مدل 1151، در سال 1969 عرضه شد. از این محصول در فن کویل مدیا استفاده می شود.

20 سال بعد نسل دوم و جدید ترانسمیتر فشار روزمونت به نام 3051 که دیجیتالی بود و دارای خروجی‌های 4 تا 20 میلی آمپر بود،‌هارت پروفیباس، فونداسیون فیلد باس و وایرلس‌هارت تولید شد. وزن و اندازه ترانسمیتر فشار روزمونت 3051 در مقایسه با نسل قبلی تقریباً 50 درصد بود. در این نسل جدید یک مدل گیربکس به نام Coplanar وجود دارد که طراحی متفاوتی نسبت به مدل In-Line دارد و امکان مخلوط کردن محصول اصلی، منیفولدها و دیافراگم اسپلیت را در کارخانه فراهم می‌‌‌کند.

ترانسمیتر فشار وگا

Vega یک تولید کننده جهانی ابزارهای اندازه گیری دقیق است. دامنه محصولات این شرکت از سنسورهای سطح، نقطه و فشار مداوم مثل ترانسمیتر فشار وگا به سخت افزار و نرم افزار برای استفاده از سنسورها در سیستم‌های کنترل فرآیند گسترش یافته است. فرآیندهای تولید هر روز پیچیده تر می‌‌‌شوند. بنابراین، بسیار مهم است که فناوری اندازه گیری مورد استفاده برای نظارت و کنترل فرآیندها کاملاً قابل درک و شهودی باشد. هدف VEGA توسعه فن‌آوری‌های اندازه‌گیری نوآورانه است که نصب و استفاده آسان است و حداکثر ایمنی و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد.

اندازه ترانسمیتر فشار وگا یا پرشر ترانسمیتر وگا از چند میلی بار شروع می‌‌‌شود و شامل فشارهایی تا 1000 بار می‌‌‌شود. در این دستگاه‌های ترانسمیتر فشار وگا از لودسل‌های مختلفی استفاده می‌‌‌شود. روش‌های اندازه‌گیری فشار با ترانسمیتر فشار وگا را می‌توان نه تنها برای اندازه‌گیری فشار فرآیند یا فشار تفاضلی، بلکه برای اندازه‌گیری سطح، حجم، چگالی یا جریان جرمی‌‌‌در تمام حوزه‌های فناوری فرآیند مورد استفاده قرار داد.

محدوده اندازه گیری ترانسمیتر فشار وگا از چند میلی بار شروع می‌‌‌شود و تا فشارهای شدید تا 1000 بار ادامه می‌‌‌یابد. سلول‌های اندازه گیری مختلف در این ابزارهای فشار استفاده می‌‌‌شود. ترانسمیتر فشار وگا اندازه گیری‌های بسیار دقیقی را ارائه می‌‌‌دهند. موارد قابل اندازه گیری با ترانسمیتر فشار وگا:

  • گاز

  • بخارات

  • مایعات

اندازه گیری فشار تفاضلی با ترانسمیتر فشار وگا

در اندازه گیری فشار تفاضلی با ترانسمیتر فشار وگا، فشار دیفرانسیل به دو طرف پیل پر از روغن اعمال می‌‌‌شود تا اختلاف اندازه گیری شود. یک دستگاه جداگانه فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌‌‌کند. فشار، سطح، چگالی و جریان مایعات، سوسپانسیون‌ها، گازها و بخارات را می‌‌‌توان با استفاده از اصل اختلاف فشار اندازه گیری کرد.

مزایای ترانسمیتر فشار وگا فشار تفاضلی

  • طیف گسترده ای از کاربردها به لطف انتخاب گسترده محدوده‌های اندازه گیری و اتصالات تکنولوژیکی

  • ترانسمیتر فشار وگا دیفرانسیل می‌‌‌توانند فشارهای تفاضلی را تنها چند میلی بار تشخیص دهند

  • با نصب یک مهر و موم شیمیایی، حتی محیط‌های دمای شدید را می‌‌‌توان با خیال راحت و قابل اعتماد با ترانسمیتر فشار وگا اندازه گیری کرد

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها