|
کدخبر: 285066

تشک بادی ایده آل در سفر و چادر مسافرتی

تشک بادی یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین انواع محصولات بادی بوده که توسط شرکت اینتکس و یا بست وی با بالاترین کیفیت طراحی و تولید شده و می توانید در مکان و شرایط گوناگون به راحتی از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول شگفت انگیر در واقع از بدنه ای با نوع پی وی سی برزنتی تولید شده که بخش داخلی آن مملو از الیاف های شمعی شده تا بتوانید یک کالای خواب نرم و طبی را در اختیار داشته و به راحتی آن را جایگزین محصولاتی نظیر تشک های ساده منازل کنید.

۱

امروزه تشک بادی در ابعاد مختلف و با طراحی بدنه های مختلف تولید شده تا هر فردی متناسب با نیاز خود و بودجه مالی و فضایی که در اختیار داشته بتوانند یک نمونه را در سبد خرید خود قرار بدهند. تشک بادی های یک نفره که برای رده سنی نوجوان و بزرگسال تولید شده از عرضی بالغ بر 67 تا 99 سانتی متر برخوردار بوده که یک ساختار استاندارد را ایحاد می کند. از سوی دیگر تشک های بادی دو نفره نیز از عرضی در محدوده 137 سانتی متر تا 183 سانتی متر تولید شده تا بدون محدودیت خاصی بتوانید نمونه ای را انتخاب کنید.

 غالبا بر روی بدنه و یا داخل بسته بندی تشک بادی شما هیچ نوع پمپی را نخواهید دید. چرا که شرکت اینتکس به دلیل کاربرد گسترده ای که این نوع محصول بادی داشته و عموما برای کمپینگ ، داخل چادر مسافرتی ، طبیعت گردی و یا حتی داخل منزل استفاده شده و برای مصرف کننده پارامتری مانند وزن محصول از اهمیت بالایی برخوردار بوده و فرد تمایل داشته متناسب با مقصدی که داشته یک نمونه پمپ را در نظر بگیرید، پس تولید کننده پمپ باد تشک بادی را به صورت مجزا به فروش می رساند. در ادامه این مطلب می توانید با موارد استفاده تشک های بادی اینتکس آشنا شده و برای یک خرید منصحر به فرد آماده شوید.

تشک بادی کمپینگ

افرادی که تجربه رفتن به کمپینگ را دارند همواره به شما توصیه می کنند با سبک ترین و کاربردی ترین تجهیزات حرکت کنید تا کمتر اذیت شوید. به همین دلیل بوده که برای خوابیدن و یا استراحت در کمپینگ در کنار دوستان بهترین گزینه تشک بادی خواهد بود. تشک بادی کمپینگ اکثرا از بدنه برزنتی ساخته شده و نمونه های یک نفره آن وزنی کمتر از 2 کیلوگرم داشته و در زمان جمع آوری شده فضای کمی را اشغال کرده به سادگی و در زمانی کوتاه راه اندازی می شود. پس شکی نیست که تشک بادی می تواند محبوب ترین نوع تجهیزات کمپینگ و سفری اعلام شود. تشک های بادی کمپینگ اینتکس و بست وی از تنوع بالایی برخوردار بوده و برخلاف وزن کمی که دارند از استحکام بدنه فوق العاده بالایی برخوردار بوده که نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد.

تشک بادی چادر مسافرتی

برای همه ما پیش آمده در زمان استفاده از چادر مسافرتی دغدغه راحتی و استراحت در فضای مناسب داخل چادر مسافرتی مطرح شده چرا که اکثر زیراندازهای موجود در بازار نرمی و راحتی ایده آلی نداشته و یا نمی توانند داخل چادر مسافرتی را به طور کامل پر کنند. برای رفع این چالش بوده که به شما استفاده از چادر مسافرتی برای داخل چادر مسافرتی را داریم. همانطور که بالاتر نیز بیان شده تشک های بادی از ابعاد و عرض های مختلفی برخوردار بوده تا شما بتوانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید کالایی را در نظر بگیرید. از سوی دیگر رویه اکثر تشک های بادی مخصوص چادر مسافرتی روکش مخمل داشته و به دلیل داشتن ساختار طبی و مواج یک محیط نرم و راحت را برای شما فراهم می آورد. شرکت اینتکس تشک های بادی عریض را مخصوص چادر مسافرتی طراحی و تولید کرده است.

۲

تشک بادی طبیعت گردی

علاقه مندان به طبیعت گردی و افرادی که از هر فرصتی برای رفتن به دامن طبیعت استفاده کرده نیاز به لوازم باکیفیت و مقاوم داشته که در کنار استفاده ساده از طول عمر بالای آن نیز آسوده خاطر بود. با در نظر گرفتن این نکته بوده که در این بخش به شما تشک بادی طبیعت گردی را معرفی خواهیم کرد. تشک های بادی مخصوص طبیعت گردی از رویه ای منعطف و نرم و سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی برخوردار بوده و برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند. این نوع تشک های بادی بدنه ای طبی و مواج داشته و در ابعاد گوناگون برای تمامی سنین تولید شده تا در زمان استفاده از آن ها آرامش و راحتی را تجربه کنید.

تشک بادی در خانه

یکی دیگر از پر مصرف ترین موارد برای انتخاب و خرید تشک بادی برای داخل منزل استو با گسترش سبک زندگی آپارتمانی و از سوی دیگر به دلیل محدودیت فضای خانه ها شما می توانید برای خوابیدن در شب و یا به عنوان تشک مهمان یک نمونه از این محصولات را خریداری نمایید. تشک های بادی از رویه مواج به خطوط موازی و یا رویه مواج با ساختار مشبک تولید شده و به دلیل ایجاد مکان گردش آزادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از طریق شما در زمان استفاده جلوگیری می کند. از سوی دیگر به دلیل نرمی و راحتی که داشته یک خواب راحت را در زمان استفاده تشک بادی حس خواهید کرد. پس در خرید آن دیگر هیچ تردیدی نداشته باشید.

۳

از کجا تشک بادی بخریم؟

با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تشک بادی از برند های اینتکس و بست وی را دارید و با قصد دارید به عاشقان سفر و طبیعت گردی یک کالای متفاوت را به عنوان هدیه تهیه کنید ، توصیه می کنیم به وب سایت فروشگاه بدلیجات و محصولات بادی و تفریحی سناتورمد به نشانی اینترنتی www.senatormode.com مراجعه کرده و بعد از مشاهده نمونه های موجود یک کالای ایده آل را سفارش بدهید. همچنین این فروشگاه از طریق شماره تماس ثابت 02156190840 و یا شماره های همراه 09026668146 و 09376668146 امکان مشاوره پیش از خرید و یا ثبت سفارش به صورت تلفنی را برای تمامی هموطنان مهیا کرده است. تنها کافی بوده با یکی از شماره های قید شده تماس گرفته تا متناسب با خواسته شما بهترین نوع تشک بادی که از کارایی آن می توانید نهایت لذت را ببرید با مشاوره های کارشناسان مرکز فروش سناتورمد خریداری نمایید. در نظر داشته باشید این فروشگاه تجهیزات جانبی مورد نیاز تشک بادی نظیر پمپ باد لوازم بادی و چسب تعمیرات محصولات بادی را با بهترین قیمت برای راحتی شما فراهم آورده و شما می توانید در صورت تمایل به صورت حضوری نیز به این فروشگاه مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها