|
کدخبر: 162754

این مجری کینه ای هنوز از آزاده نامداری دلخور است!

وقتی پدر آزاده نامداری از همه برای دخترش حلالیت خواست ژیلا صادقی گفت بعید می دانم او را حلال کنم.

سینما و تلویزیون این مجری کینه ای هنوز از آزاده نامداری دلخور است!

پس از مراسم خاکسپاری آزاده نامداری پدرش گفت دختر مرا حلال کنید ، اما بعد از این صحبت ها، ژیلا صادقی مجری صداوسیما در پیج اینستاگرامش استوری منتشر شد و اینطور نوشت: راستش قول نمی دم به شرط اینکه ۵ سال زندگیم رو بهم برگردونید و شب های که در سکوت سپری شد …

اما این پست بعد از ساعاتی با یک استوری دیگر در صفحه اینستاگرام اصلاح و ویرایش شد و نوشت: بخواب آزاده جان ولی من هنوز بیدارم مثل همون شب ها که با من درددل می کردی بخواب من باز هستم از خدا خواستم روزهای سختی که بر من گذشت فراموش می شود مثل همیشه به تو حق خواهم داد و قطعاً پیگیریم و اجازه نمیدم زندگیمان ملقب به یک عده ای سودجو قرار بگیرد بخواب ولی من بیدارم.

این مجری درباره فوت آزاده نامداری گفت: اول از همه بگم که واقعا از نظر روحی حال خوبی ندارم و این چند روز از فوت آزاده جان بسیار ناراحت هستم در حدی که اشکم بند نمیاد و فقط میتونم ابراز پشیمانی کنم بابت اشتباهی که داشتم و دل آزاده نامداری رو شکستم …از خدا میخوام منو ببخشه.

ژیلا صادقی سال ها قبل در بخشی از یادداشت خود درباره دعوای زن و شوهری نامداری و فرزاد حسنی در سال ۹۴ نوشته بود: هرچند که پدیده افشای اطلاعات مربوط به اهالی رسانه و هنر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، پدیده جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد که در روزهای اخیر، این موضوع ابعادی متفاوت یافته است. تاکنون در این مورد گفته یا وانمود می‌شد که این اطلاعات یا تصاویر عمدتا بدون رضایت صاحبان آنها و توسط عناصر بی‌اخلاق و بدخواه نشر می‌یابد در حالی که در این چند روز شاهد انتشار اطلاعات و تصاویری از زندگی برخی از اصحاب رسانه، توسط خود آنان بودیم که پدیده‌ای عجیب و بدیع می‌نماید!

ژیلا صادقی چه مشکلی با ازاده نامداری داشت؟

گفتنی است که ژیلا صادقی مجری تلویزیون فروردین ۹۹ در برنامه دورهمی مهران مدیری، در قسمت هایی از صحبت هایش به ماجرای عکس های بی حجاب آزاده نامداری در سوییس کنایه زد و گفت مجریان یادی آمدند و رفتند و نموندن ، انهایی که مو افشون کردن و ….

منبع: رکنا

  • ناشناس ارسالی در

    بچه بودم فهمیم شماره ۱ چطور دفع میشه شما ره ۲ چطور بزرگتر شدم میدم حرفها و نوشته های بعضی از ادما بوی بعد مدفوع میده فهمی دم مغزهای معیب تراواشات فاسد را از دهان خارج میکنن مثل خانم صادقی

ارسال نظر