|
کدخبر: 162651

هشدار رئیس‌جمهور درباره انتخابات کم فروغ

رئیس‌جمهوری در جلسه هیات دولت گفت: اگر انتخاباتی برگزار شود که مشارکت حداکثری وجود نداشته باشد، ضربه بسیار بزرگی به راه و روش انتخابی در ۱۲ فروردین ۵۸ است.

سیاست داخلی هشدار رئیس‌جمهور درباره انتخابات کم فروغ

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری امروز (چهارشنبه ۱۱ فروردین) در جلسه هیأت دولت اظهارکرد: در کشور ما همه کاره مردم هستند و در یک کلمه تفسیر ۱۲ فروردین آن است که میزان، رأی مردم و ملت است.

وی افزود: مردم ما برای خود نظامی را برگزیده‌اند که پایه اول آن جمهوریت و مردم سالاری است؛ پایه دوم آن هم موازین اسلام است و پایه سوم ایران است که این سه پایه در کنار هم قرار گرفته و نظام جمهوری اسلامی را تشکیل داده‌اند.

رئیس‌جمهوری با بیان این که هویت ایرانی و فرهنگ ایران برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: منافع ملی کشور به معنای عام کلمه از اهمیت بالایی برخوردار است.

روحانی خاطرنشان کرد: موازین اسلام در اعتقاد، قانون‌گذاری و اخلاق میزان و معیار همه کارهای ماست، ضمن این که اداره کشور در اختیار مردم است و آنها هستند که بالاترین مقامات کشور و مدیریت کشور را با صندوق آراء برمی‌گزنند و انتخاب می‌کنند. لذا نظر، آراء و افکار مردم و انتخاب آنها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: تمام حرکت‌های انقلابی از ۱۵۰ سال پیش تاکنون بر انتخاب‌گری مردم تأکید داشته است و تلاش‌ها برای عدم تحمیل به مردم بوده است.

رئیس‌جمهوری اظهارکرد: ۱۲ فروردین روز بسیار مهمی در مردم سالاری است و پاسداشت این روز بسیار مهم است؛ چراکه مردم در همه امور و اداره کشور حضور پیدا کردند و باید این روز را گرامی بداریم.

روحانی تأکید کرد: اگر انتخاباتی برگزار شود که مشارکت حداکثری وجود نداشته باشد ضربه بسیار بزرگی به راه و روش انتخابی در ۱۲ فروردین است.

وی افزود: یکی از مسائل مهم پیش روی ما انتخابات است؛ انتخابات یکی از سه تا چهار مسئله مهم در کشور تا پایان عمل دولت فعلی محسوب می‌شود.

منبع: فارس
  • هیچکس ارسالی در

    حسن کلیدساز اگر انتخابات کم فروغ باشد دل یل اصلیش بی لیاقتی جناب عالی بوده که نتو ست کشور رو به طور صحیح اداره کند

  • ناشناس ارسالی در

    موقع انتخابات . یادتون میافته به مردم. که مردمی وجود دارد ..
    اما حرف از گرونی و مشکلات مردم که میشه مردمی وجود ندارد ؟
    فقط فکر منافع خودتونید ..
    نفری که انتخاب میکنیم باید فکر منافع و اسایش و رشد مردم باشه .. چه کارگر چه کارمند ..


  • ناشناس ارسالی در

    بلدیدشعار بدید اینجا ایران من است
    ولی کور هستیدببینید هم وطنانمون توی دله اشغالی دنبال نون میگردن ..
    فقط بیایم رای بدیم .. بعدش چی؟؟؟

  • محمد ارسالی در

    سلام .سال نو مبارک ..آقای رییس جمهور محت رم .مانند بنزین که جمعه متوجه شدند .نمی دونه .باباجون فروغ حدود 70سال پیش به رح مت خدا رفته .لطفا نگه انتخابات کم فروغ . ..تن اون بنده خدارا هم به لرزه درنیاورد .که اون دنیا برای دولت محترم امروز یه شع ر بگه که سالها در دیوان شعرا بمونه .....

  • ناشناس ارسالی در

    ای غربگرا هدفت از گفتن چنین حرفی چیه؟؟چه حیله ای داری لیبرال لعنت ا...

  • ش ارسالی در

    هنوز صحبت برای انتخابات زمان هست . فعلا فکر مرغ باشید که از سفره مردم حذف شده است .

  • بهروزمحرمی ارسالی در

    اخه به کی رای بدیم اولین شرط رای باید ک اندیدهارو بشناسیم که نمیشناسیم این مردم بدبخت و نگون بخت به کی رای بدهند که از این بدبختر نشویمفکر میکنم کمال حماقت رای دادن به کسی که نمیشناسیم مطمعن طبق روال گذشته از این هم بدبختر خواهیم شد مارا ب ه خیر شما امیذ نیست. شر نرسان فقط امام زمان تکلیف همه را روشن می کند

ارسال نظر