|
کدخبر: 264426

چگونه به صورت اینترنتی بلیط استخر بخریم؟

شنا و آب‌تنی در استخر، یکی از تفریحات ارزان و در عین حال بسیار لذت‌بخش در هر رده سنی است.

سبک زندگی چگونه به صورت اینترنتی بلیط استخر بخریم؟

بر خلاف بسیاری از تفریحات امروزی، شنا کردن نوعی ورزش هم هست و رفتن به استخر می‌تواند فواید زیادی برای بدن و سلامتی شما داشته باشد. البته، هر استخری هم برای تفریح مناسب نیست و قبل از خرید بلیط، باید در مورد بهداشت و امکانات آن مطمئن شوید. خوشبختانه، سایت‌های مختلفی وجود دارد که خرید آسان بلیط استخر به صورت اینترنتی را امکان‌پذیر می‌کنند؛ در ادامه، بهترین موارد را معرفی می‌کنیم.

تخفیفان

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سایت های فروش اینترنتی بلیط استخر، تخفیفان است. این سایت به عنوان نخستین سایت تخفیف گروهی ایرانی در سال 1390 راه‌اندازی شد و از همان ابتدا با امکانات و طرح‌های جذاب خود توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

تخفیفان بهترین گزینه و نزدیک ترین استخرهای نزدیک به محل سکونتتان را به شما معرفی می‌کند و بلیط استخر مورد نظر شما را با تخفیف ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی دیگر از دغدغه‌هایی که تخفیفان تهران به خوبی آن را برآورده می‌کند، پیدا کردن استخر بانوان و استخر بانوان سانس شب است. شما به راحتی و با آسودگی کامل می‌توانید در تخفیفان پیشنهادی مطابق با سلیقه ی خود پیدا کنید. البته، مطمئن شوید قبل از خرید بلیط استخر بانوان نکات بهداشتی را در نظر بگیرید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید.  

مهم‌ترین مزیتی که تخفیفان در مقایسه با دیگر سایت‌های فروش بلیط استخر به صورت اینترنتی، تخفیف‌های بالا و گروهی از بهترین و معتبرترین استخرها در شهرهای مختلف کشور است. به علاوه، قیمت بلیط های استخر تخفیفان هم تنوع بسیار خوبی دارد و خرید را ساده می‌کند. اپلیکیشن تخفیفان نیز در خدمت کاربرانی است که می‌خواهند در گوشی موبایل خود، خیلی سریع به انواع آفرها و بلیط‌ها با بیشترین تخفیف دسترسی داشته باشند. سیستم بازگشت پول در ازای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد هم از بخش‌های جذاب سایت تخفیفان محسوب شده و انگیزه شما برای خریدی لذت‌بخش را افزایش می‌دهد.

نت برگ

اگر به دنبال تخفیف‌های بسیار خوب هنگام خرید بلیط استخر به صورت اینترنتی هستید، حتما سری هم به نت برگ بزنید. این وب‌سایت با تعداد زیادی از استخرها و مجموعه‌های ورزشی همکاری دارد و با پیشنهادات تخفیفی بسیار خوب، مورد توجه بسیاری از کاربران بوده است. خرید بلیط و دریافت تخفیف از نت برگ، بدون دردسر انجام می‌شود. برای خرید بلیط کافی‌ست وارد سایت نت برگ شوید و بعد از انتخاب شهرها، یکی از پیشنهادات خرید یا تخفیف را انتخاب و کوپن خود را دریافت کنید. خوشبختانه، امکان لغو سفارش و دریافت مبلغ پرداختی در صورتی که منصرف شده باشید هم امکان‌پذیر است.

همانند تخفیفان، در نت برگ هم به آسانی می‌توان تخفیف‌های گروهی مختلفی را برای خرید بلیط استخر یا دیگر مجموعه‌های تفریحی پیدا کرد.

بلیت-استخر1

پول تیکت

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید اینترنتی بلیط استخر، پول تیکت است. این سایت که به صورت تخصصی در زمینه شنا و استخر کار می‌کند، با بسیاری از مراکز تفریحی، استخرها و پارک‌‌های آبی همکاری دارد و تخفیف‌های نسبتا خوبی را هم روی بلیط‌های اینترنتی ارائه می‌کند. در کنار شنا و تفریح در آب، علاقه‌مندان می‌توانند از کلاس‌های شنا، سرویس ماساژ و همچنین حمام ترکی هم در این سایت استفاده کنند.

یکی از امکانات جالبی که پول تیکت ارائه می‌کند، امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس ویژگی‌هایی همچون سانس‌ها، روزهای هفته و امکانات است. به علاوه، اگر در کنار شنا به دنبال تفریحی خاص هستید یا قصد دارید بعد از استخر، سری هم به سینما زده و از خوردن غذا در رستوران لذت ببرید، کافی‌ست گزینه مربوطه را انتخاب کنید تا نتایچ، بر اساس خواسته‌های شما نمایش داده شوند. علاوه بر این، بعد از خرید بلیط نیازی به چاپ کردن آنها نیست و مراجعه‌کنندگان صرفا با کد رزروی که برای آنها پیامک می‌شود، می‌توانند از خدمات مربوط به استخرها استفاده کنند. پول تیکت هم یک اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید و آی او اس دارد و ثبت آسان سفارش از طریق گوشی موبایل را امکان‌پذیر می‌کند.

آسان اسپرت

بر خلاف پول تیکت که صرفا در زمینه فروش اینترنتی بلیط استخر فعالیت دارد، در آسان اسپرت می‌توان بلیط ورزش‌های مختلفی مانند تنیس، فوتسال، پیلاتس و ... را از طریق اینترنت تهیه کرد. ثبت‌نام در کلاس‌های ورزشی و رزرو کلاس خصوصی با مربیان مطرح هم از طریق آسان اسپرت امکان‌پذیر است.

در آن سو، همکاری با مجموعه‌های ورزشی مختلف و همچنین امکان خرید آسان بلیط استخرهای دانشگاهی تا استخرهای خصوصی و دولتی، از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت آسان اسپرت است؛ مسئله‌ای که باعث شده تا بسیاری از افراد، این سایت را برای خرید بلیط استخر انتخاب کنند. آسان اسپرت با استخرهای بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و ... همکاری دارد و حتی افرادی که ساکن شهرهای کوچکتر هستند هم می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. مسئله دیگری که آسان اسپرت را به گزینه‌ای مناسب برای خرید اینترنتی بلیط استخر تبدیل می‌کند، امکان فیلتر آفرهای موجود بر اساس روز و ساعت سانس‌ها است. در نتیجه، موقع خرید تا حد زیادی در زمان کاربر صرفه‌جویی خواهد شد. 

بلیت-استخر2

استخر بلیط

همان‌طور که از نام این سایت پیداست، استخر بلیط به صورت اختصاصی برای رزرو و خرید اینترنتی بلیط استخر و پارک‌های آبی طراحی شده است. خوشبختانه این سایت هم تخفیف‌های خوبی را ارائه می‌دهد و همکاری با انواع مجموعه‌های کوچک و بزرگ باعث رشد خوب آن شده است. در صورتی که قصد دارید بلیط استخر و پارک‌های آبی را در شهر خودتان و به صورت اینترنتی تهیه کنید، کافی‌ست وارد سایت شده و شهر محل سکونت‌تان را انتخاب کنید تا لیستی کامل از استخرها پیش روی شما قرار گیرد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها