|
کدخبر: 202613

محصولی جدید به نام بادی اسپلش و نحوه استفاده از آن

سبک زندگی  محصولی جدید به نام بادی اسپلش و نحوه استفاده از آن

هر چند که در جامعه امروزی برای خوشبو بودن مکان و زمان خاصی وجود ندارد. اما توجه به این نکته مخصوصا در محیط کار، مهمانی، جلسات و مکان های عمومی بخشی از شخصیت فرد محسوب شده و باعث تحریک احساسات اطرافیان می شود.

در این زمینه پژوهش هایی توسط محققان آمریکایی صورت گرفته که نشان می دهد، بوی خوش علاوه بر ایجاد حسی خوشایند بر روی اطرافیان، باعث می شود آن ها درک متفاوت تری از شما داشته باشند. به این معنی که یک رایحه دلپذیر باعث می شود چهره انسان زیبا تر دیده شود!

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش محصولی جدید از خانواده خوشبو کننده ها، که به تازگی وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شده است. البته ترکیبات و کاربرد بادی اسپلش یا همان اسپری بدن با عطر و ادکلن ها متفاوت است. خیلی از افراد هنوز به شکل دقیق نحوه استفاده از آن را نمی دانند.

بادی اسپلش اسپری خوشبو کننده بدن است که همراه با خوشبو کردن بدن، آب رسانی به پوست را نیز انجام می دهد. اما نه عطر است، نه ادکلن و نه اسپری خوشبو کننده یا دئودورانت. این اسپری خوشبو کننده بدن مایعی رقیق و معطر است که در محتویات آن آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است.

بادی-اسپلش۱


بادی اسپلش به شکل مستقیم بر روی پوست بدن اسپری می شود. این محصول مناسب افرادی است که علاقه دارند به جای اینکه لباس هایشان بوی خوش بدهد، پوست بدن آن ها خوش بو باشد. درصد آب مشخصی که در ساختار این محصول است، استفاده از آن را بر روی پوست بدن راحت تر می کند. بادی اسپلش حس طراوات و تازگی منحصربفردی را بوجود می آورد.

بادی اسپلش با اسپری های خوشبو کننده چه تفاوتی دارد؟

اگر چه بادی اسپلش از نظر ساختاری شبیه اسپری های خوشبو کننده است اما بر خلاف اسپری ها، در ساخت آن از گاز استفاده نشده و فاقد گاز می باشد. تفاوت در ترکیبات این دو محصول باعث می شود که پخش بوی بادی اسپلش ها نسبت به اسپری های خوشبو کننده کمتر باشد. اما از طرفی برای

بادی-اسپلش۲

اسپری مستقیم بر روی پوست بدن مناسب هستند و عوارض خاصی ایجاد نمی کنند.

بادی اسپلش حاوی چه ترکیباتی است؟

متریال اصلی تشکیل دهنده بادی اسپلش شامل عطر، آب و الکل است. اما علاوه بر این ها جزئیات دیگری در این محلول نهفته است.

رطوبت و چربی، این دو عنصر برای پوست بسیار با اهمیت هستند که پس از استحمام این از روی پوست پاک می شوند. اسپری کردن بادی اسپلش بر روی پوست تمیز هر دو خاصیت را مجددا به پوست باز می گرداند.

خوشبو کننده، استفاده از اسانس های طبیعی در عطر بادی اسپلش باعث خوشبو شدن بدن می شود. چند ثانیه پس از اسپری کردن این محصول، بر روی منافذ باز پوست اثر کرده و بدن را خوشبو نگه می دارد.

تفاوت بادی اسپلش با عطر و ادکلن در چیست؟

در تهیه عطر و ادکلن از درصد بیشتری عصاره عطر و روغن های معطر استفاده می شود. همین ترکیب نسبتا غلیظ باعث می شود عطر و ادکلن با قیمت های بالاتری وارد بازار شوند. اگر عطری مخصوص به خود داشته یا خرید تستر ادکلن اورجینال را تجربه کرده باشید می دانید که ترکیبات آن ها با بادی اسپلش متفاوت است. عطر و ادکلن ها در حجم نسبتا کمتری و با رایحه ای که غالبا چند نت مختلف دارد و با ماندگاری بیشتر تولید می شوند.

عطر و ادکلن اگر بر روی نقاط نبض دار بدن اسپری شوند پخش بوی بیشتری خواهند داشت. اما بادی اسپلش به دلیل درصد بیشتر آب و الکل که در آن استفاده شده است در هر نقطه از بدن که اسپری شود به شدت پخش بو دارد.

بادی-اسپلش۳

در برخی افراد ممکن است تماس مستقیم عطر یا ادکلن با پوست سبب ایجاد حساسیت یا خشکی پوست شود. برای همین از این محصولات بیشتر بر روی لباس استفاده می شود که گاها از خود لکه باقی می گذارند. اما بادی اسپلش را با خیال راحت بر روی پوست اسپری کنید و لذت ببرید. پیشنهاد می شود قبل از استفاده بادی اسپلش بر روی بدن یکبار تست شود که ناراحتی پوستی بوجود نیاورد.

Body splash با Body Mist چه تفاوتی دارد؟

به طور کلی بادی اسپلش و بادی میست هر دو اسپری بدن هستند و تفاوتی با هم ندارند. محلول استفاده شده در این دو محصول غلظت کمتری نسبت به عطر و ادکلن دارد. در ساخت بادی اسپلش روغن های مناسب پوست بیشتر از روغن های معطر استفاده شده است. این ترکیبات باعث می شوند

بادی-اسپلش۴


که پوست بدن علاوه بر نرمی و رطوبت، خوشبو نیز باشند.

انوع مختلف بادی اسپپلش و نحوه استفاده از آن

محصولات بادی اسپلش با تنوع زیادی در بازار عرضه می شوند از جمله بادی اسپلش معطر و شاین دار که همان اکلیلی ها هستند. همچنین برندهای گوناگونی با قیمت های مختلف از بادی اسپلش در فروشگاه ها به فروش می رسند.

بادی اسپلش های عطری به سبکی طراحی شده اند که می توان در بین آن ها بویی مشابه با عطر یا ادکلن های مشهور در بازار پیدا کرد. برای مثال آقایانی که به ادکلن کلاب د نایت با آن رایحه جذاب ،ملایم و تلخ مردانه علاقه دارند به راحتی می توانند در بین انواع مختلف بادی اسپلش رایحه ای مشابه با همان نت بویی را پیدا کنند.

بادی اسپلش اکلیلی یا شاین دار، در ترکیبات این نوع محصول از اکلیل های بسیار ریزی استفاده شده است که پس از اسپری شدن بر روی بدن باعث درخشندگی و زیبایی خاصی می شوند. استفاده از محصولات شاین دار بعد از حمام و بر روی پوست خشک درخشش فوق العاده ای دارد.

بادی-اسپلش۵

 

بهترین شیوه استفاده از بادی اسپلش

برای اینکه بهترین نتیجه را از استفاده بادی اسپلش داشته باشید، بهتر است ابتدا حمام کنید و پوستی تمیز داشته باشید. شستشو منافذ بسته پوست را باز می کند و پوست امکان بیشتری برای جذب عطر و آب موجود در بادی اسپلش را دارد. کافی است بدن مقداری رطوبت داشته باشد، در این حالت بهترین عملکرد را تجربه خواهید کرد.

خانم ها علاقه زیادی به عطر ، ادکلن و خوش بو بودن دارند. برندهای مشهور عطرسازی تلاش می کنند با ترکیب رایحه هایی که با روحیه و سلیقه خانم ها سازگارتر است محصولات متنوع تری را وارد بازار کنند. از جمله ادکلن الین که یکی از محصولات بسیار پرطرفدار با رایحه ای گرم و ملایم در بین بانوان است.

بادی اسپلش ها هم محصولاتی صرفا زنانه نیستند اما بانوان بیشتر از آن ها استفاده می کنند. از آنجا که محلول بادی اسپلش حاوی درصد بیشتری آب است می توان مقداری از آن را بر روی موها اسپری کرد. با این کار علاوه بر داشتن رایحه ای خوش بر روی موها، از خاصیت آب رسانی این محصول نیز بهره برده اید.

نویسنده: رپورتاژ
  • رها عمادی ارسالی در

    به نظر من هر خانم و دختر جوانی به یک باد ی اسپلش تو کمدش نیاز داره که برای اینکه بدنش خوشبو باشه ازش استفاده کنه تازه باد ی اسپلش ها قیمت پایین تری نسبت به عطرها دارند که این عالیه

  • شقایق ارسالی در

    ممنون از مطلب مفیدتون
    من بادی اسپل ش خیلی استفاده میکنم و تا حالا تفاوت دقی قش با عطرها رو نمیدونستم

  • نیلوفر ارسالی در

    بادی اسپلش های ویکتوریا سکرت خوبن؟

    • زهرا مرجانی ارسالی در

      آره به نسبت قیمتی که دارن کیفیتشون خوبه و من راضی بودم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها