|
کدخبر: 196764

تفاوت سرورهای مجازی آلمان با وی پی اس سایر کشورها در چیست؟

سرورهای مجازی زیادی اعم از سرورهای داخلی و خارجی در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام از آنها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 یکی از وی پی اس های خارجی، وی پی اس آلمان نام دارد که در موقعیت کشور آلمان ارائه می‌شود. در سرورهای آلمان قابلیت دسترسی به تمامی امکانات مختلف از جمله نصب نرم افزارهای گوناگون وجود دارد و به همین علت این سرور طرفداران زیادی را در سراسر دنیا دارد.

 

همچنین لازم است بدانید که آی پی ای که در این سرور ارائه می‌شود به صورت کاملا اختصاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تغییر نمی‌کند. در این قسمت قصد داریم اطلاعات کاملی را در رابطه با سرور مجازی آلمان و تفاوت این سرور با وی پی اس های سایر کشورها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سرور-مجازی۱

 کاربرد های متفاوت سرور مجازی آلمان

یکی از مزایای استفاده از سرور مجازی آلمان پوشش دهی رم در حجم‌های مختلف است به طوری‌که از کمترین میزان حجم رم تا بیشترین مقدار آن را می‌تواند پوشش دهی کند بدون اینکه در روند کیفیت سرور مشکلی ایجاد شود.

مزایای استفاده از سرور مجازی آلمان چیست؟

همانطور که از نام سرور مجازی آلمان مشخص است، این سرور در موقعیت مکانی آلمان ارائه می‌شود که پس از خرید آن توسط کاربر، بدون نیاز به ارتباط دوباره می‌توان به این سرور متصل شد و از آن استفاده نمود.

 از مزایای استفاده از سرور مجازی آلمان نسبت به سایر سرورها می‌توان به قابلیت شروع، توقف و همچنین ری استارت تنظیمات آن توسط کاربر اشاره کرد. امکان انتخاب سیستم عامل از دیگر امکاناتی است که کاربر می‌تواند از آن استفاده کند و بر حسب نیاز خود سیستم عامل مورد نظر خود را دریافت کند.

انواع سیستم‌های مورد استفاده در وی پی اس مجازی آلمان عبارت است از سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز که هر دو این سیستم‌ها از قابلیت پوشش‌دهی برخوردار هستند! یک امکان دیگری که سرویس‌های مجازی آلمان برای شما مهیا می‌کنند، قابلیت ارتقا منابع در سرور است که به واسطه این قابلیت کاربر می‌تواند تمامی نیازهای خود را پوشش دهد.

سرور-مجازی۲

 دسترسی به سیستم عامل ویندوز در سرور مجازی آلمان

این سرورها در موقعیت مکانی اروپا قرار گرفته‌اند و با دسترسی به آی پی اختصاصی ارائه شده توسط آن، کاربران می‌توانند به تمامی وب سایت‌ها دسترسی پیدا کنند و این قابلیت برای برخی از وب‌سایت‌های ایرانی که مسدود شده‌اند بسیار کارآمد خواهد بود‌.

معمولا کار با سیستم عامل ویندوز برای کاربران بسیار راحت‌تر از لینوکس است چرا که حداقل یکبار تجربه کار با آن را داشته‌اند، به همین دلیل استفاده از سرور مجازی آلمان با سیستم عامل ویندوز طرفداران زیادی دارد.

سرعت استفاده از سیستم عامل در داخل ایران بسیار بالا است و این موضوع، کار را راحت‌تر از قبل می‌کند. این نکته را فراموش نکنید که تمامی دسترسی‌های مورد نیاز از جمله قابلیت توقف، شروع و ری‌استارت در این سیستم عامل در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

 دسترسی به سیستم عامل لینوکس در سرور مجازی آلمان

علاوه بر سیستم عامل ویندوز، قابلیت دسترسی به سیستم عامل لینوکس نیز در سرور مجازی آلمان فراهم شده است. این سیستم عامل بسیار سبک بوده و به همین دلیل نیازی به استفاده از رم‌هایی با حجم بسیار بالا احساس نمی‌شود و این موضوع از مزایای استفاده از سیستم عامل لینوکس به شمار می‌رود.

سیستم عامل لینوکس با صفحه مشکی همیشگی خود قابلیت دسترسی به کنترل پنل را به کاربران خواهد داد و همچنین امکان ارتقا آن نیز وجود خواهد داشت که نیاز کاربران را در هر سطحی می‌تواند برطرف کند.

 بررسی وضعیت قیمت سرور مجازی آلمان نسبت به سایر سرورها

برای تعیین قیمت دسترسی به انواع سرورهای موجود، مواردهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود که بر اساس این پارامترها قیمت گذاری انواع سرورها انجام می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت سرورها، موقعیت مکانی ارائه دهنده آن خواهد بود؛ بر این اساس سرورهایی که خارج از ایران قرار دارند دارای قیمت بالاتری نسبت به سرورهای داخلی خواهند بود که علت این امر نیز تفاوت در قیمت ارز عنوان شده است.

سرور-مجازی۳

 حال از موضوع موقعیت مکانی که فاصله بگیریم، به موضوع نوع سیستم عامل آن خواهیم رسید؛ جایی‌که قیمت سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس با یکدیگر متفاوت هستند.

در رابطه با مقایسه این دو سیستم عامل باید بگوییم که سیستم‌های لینوکس دارای حجم سبک‌تری هستند و نیازی به پرداخت هزینه‌های بالاتر برای خرید رم بالا وجود ندارد و به همین دلیل قیمت مناسب‌تری را ارائه می‌دهند. در مقابل به منظور تسریع در روند کارکرد سیستم عامل ویندوز باید رم با حجم بالاتر سفارش داده شود که این موضوع خود قیمت محصول را افزایش خواهد داد.

نتیجه گیری

سرورهای مجازی آلمان از لحاظ موقعیت مکانی، در اروپا واقع شده‌اند و به راحتی قابلیت میزبانی وب سایت‌های داخلی و خارجی را دارا هستند. این سرورها دو نوع سیستم عامل ویندوز و لینوکس را پوشش دهی می‌کنند که این دو سیستم عامل هر کدام بر اساس شرایط و وضعیت کاربر قابل دسترسی خواهند بود. در سرورهای مجازی آلمان قابلیت دسترسی به امکانات و تنظیمات مختلف برای کاربر فراهم شده و کاربر به راحتی می‌تواند نسخه در دسترس خود را ارتقا ببخشد.

نویسنده: رپورتاژ
  • سامان صفرپور ارسالی در

    سرور آلمان فقط پینگش نسبت به بقیه سرور ه ای اروپایی پایین تر هستش فکر کنم. تفاوت دیگه ای ندارن.البته فکر کنم همین پینگ پا یین تر باعث بشه سرور مجازی آلمان سرعت بی شتری از بقیه کشور ها داشته باشه توی ایرا ن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها