|
کدخبر: 215881

خرید قطعات قسطی خودرو بدون بهره و کارمزد!

مدیر خدمات ایساکو گفت: خرید قطعات در سراسر کشور با استفاده از ایساکوکارت فراهم شده است و در نمایندگی ها امکان دریافت هر گونه خدمتی که خودرو نیاز دارد وجود دارد.

مهدی برازجانی مدیر خدمات ایساکو گفت: خدمت ایساکو در طول ۵ سال گذشته در شرکت ایساکو‌ طراحی شده و رفته رفته‌ به بلوغ قابل توجهی رسیده اکنون بل خدمت ویژه در خدمت تاکسیرانان قرار گرفته است.

او بیان کرد: در حال حاضر با حضور بانک قرض الحسنه رسالت در فرایند تسهیلات به این محصول رسیده ایم که رانندگان‌ بدون هیچ دغدغه ای از خدمات این طرح استفاده کنند.

برازجانی گفت: شرکت ایساکو در کشور دارای هزار و ۸۰۰ نمایندگی است که آماده خدمت رسانی هستند. یکی از خدمات ایساکو ارائه محصولات است که تمام محصولات در بسته بندی مشخصی ارائه می شود.

این مقام مسئول گفت: شرکت ایساکو در قیمت مصوب قطعات تاکید دارد که قطعات با قیمت یکسان باید خدمت مشتریان شود. کلیه فروشگاه ها ‌و نمایندگی مجهز به دستگاه ثبت تراکنش ایساکو شده اند و محدودیتی در آن ندارد.

برازجانی گفت: شرایط بازپرداخت بسیار آسان و در ۶ ماه انجام می شود و و ارائه خدمات با قیمت مصوب انجام می شود. این کارت برای اولین بار در کشور فعال شده و بدون بهره بودن و کارمزد می‌تواند برای قشر رانندگان جذاب باشد.

مدیر خدمات ایساکو تشریح کرد: امکان خرید قطعات در سراسر کشور با استفاده از ایساکوکارت فراهم شده است. در نمایندگی ها امکان دریافت هر گونه خدمتی که خودرو نیاز دارد وجود دارد.

برازجانی گفت: هزینه اجرت نیز ثابت است و محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد. فرآیندهای اخذ کارت بعد از اینکه متقاضی به سایت ایساکو مراجعه کرد و درخواست را ثبت کرد، کارشناس تماس می گیرد و کارها به راحتی انجام می شود.

باید برنامه  بلندمدت داشته باشیم تا خدمات به تاکسی ها گسترش پیدا کند

مفیدی مدیرعامل ایساکو گفت: در ایران خودرو بر عهد و میثاق خودمان پایبند بوده ایم و همچنان در این عهد پایبند هستیم و به ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی ها توجه ویژه ای داشته ایم.

مفیدی گفت: ایساکو کارت کوچک ترین بحث ما است که انجام شده است و اینکه کارمزد در آن حذف شده اقدام بسیار مثبتی است و امیدوارم بتوانیم این خدمت را گسترش دهیم.

مدیرعامل ایساکو گفت: بیشتر از گذشته در تعامل و همکاری قرار خواهیم گرفت؛ باید برنامه میان مدت و بلند داشته باشیم تا خدمات به تاکسی ها گسترش پیدا کند.

ارسال نظر